نمایه نویسندگان

ا

  • افهمی، رضا رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • الستی، احمد مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • امامی، محمد تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]

پ

  • پورکسمایی، پویا مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]

ت

  • تفضلی، محمد رضا رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]

ح

  • حسامی، منصور تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • حسنائی، محمد رضا افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
  • حسینی شکیب، فاطمه تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]

خ

  • خطیبی، مهناز دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]

د

  • دلخواه، مسعود دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]

ذ

  • ذاکر جعفری، نرگس کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]

ر

  • رشیدیان دزفولی، هما مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • رضائی، زهرا بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • رهبر، ایلناز مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]

س

  • سامی، سپیده مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • ستوده، سجاد زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • سجودی، فرزان مطالعه تطبیقی نظریه واقع‌گرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]
  • سحابی، سیاوش تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • سراجی، سپهر بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
  • س گلپایگانی، سید علیرضا تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • سیاوشی، سلمان افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]

ش

  • شفیعی، اسماعیل منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • شمشیریان، وحید رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • شه کلاهی، فاطمه بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • شیخ مهدی، علی خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • شیخ مهدی، علی رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

ص

  • صفری، مسعود قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • صیاد، علیرضا زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]

ض

  • ضیاءالدینی، کژوان ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]

ع

  • عادل، شهاب‌الدین بازنگری بر تناظر میان پرده‌ی سینما و آینه‌ی ژاک لکان با توجه به ماهیت تصویر سینمایی [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 25-32]
  • عسکری رابری، حمید چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • عظیم پور تبریزی، پوپک وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • علیرضایی، احسان مطالعه تطبیقی نظریه واقع‌گرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]

ف

  • فاطمی، ساسان بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
  • فخر، ایمان رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • فخر، ایمان تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
  • فروتن یکتا، پیام نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • فنائیان، تاجبخش قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]

ق

  • قره سو، مریم کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • قنبری احمدآباد، حسین رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]

گ

  • گنجه ای، معصومه بازنگری بر تناظر میان پرده‌ی سینما و آینه‌ی ژاک لکان با توجه به ماهیت تصویر سینمایی [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 25-32]

ل

  • لطفی، شیدا وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]

م

  • محمدی، ابراهیم بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • محمودی بختیاری، بهروز مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • محمودی بختیاری، بهروز قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • مراثی، محسن مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • مرادخانی، علی مطالعه تطبیقی نظریه واقع‌گرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]
  • مسعودی، شیوا وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • مسعودی، شیوا تجسم مفهوم بدن های رام فوکو در عروسک ( با بررسی موردی اپرای عروسکی نخی ) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 41-47]
  • موحد، آذین الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • موسوی، سید رضا منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • میثمی، سید حسین موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
  • میثمی، سید حسین بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]

ن

  • نادعلیان، احمد مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • ندایی، امیر حسن بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • نوروزی، حامد بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]

ه

  • هنرخواه، نازنین خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • هنرمند، امین تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]