آ
-
آقابابایی، احسان
بازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
-
آیت اللهی، حبیب الله
نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
ا
-
احمدی، سیدبدرالدین
جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
-
اسدی، سعید
نشانهشناسی نام شخصیتهای نمایشی
در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
-
اسعدی، هومان
سازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
-
الستی، احمد
پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
-
امامی، محمد
بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
-
امینی، رحمت
تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعهای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
ب
-
بسکابادی، مونس
عناصر نمایشی در پردهخوانی به عنوان هنری چندرسانهای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
-
بلنداقبال، علیرضا
نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]
-
بنویدی، فاطمه
رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
پ
-
پوررضائیان، مهدی
شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
-
پوررضائیان، مهدی
نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
-
پورمحمدعلی قنواتی، فرزانه
بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
-
پیرایش فر، امیرسهیل
کامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
ث
-
ثمینی، نغمه
بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
ج
-
جلیلی، محمدمهدی
کامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
خ
-
خاکی، محمدرضا
مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
-
خطایی، سوسن
نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
-
خلیل آذر، جلیل
بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
د
-
داداشی، نوشین
پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
-
دهقانپور، حمید
شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
ر
-
رادمهر، پژمان
بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
-
رهبر، ایلناز
سازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
ز
-
زاهدی، فریندخت
تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
س
-
سرسنگی، مجید
تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعهای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
-
سلطانی سروستانی، محمدمهدی
واقعیت استیلیزه در تئاتر رئالیستی معاصر [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 69-77]
ش
-
شفیعی، اسماعیل
بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
-
شهبا، محمد
ساختارشناسی تلهتئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
ص
-
صافی، حسین
جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
-
صفورا، محمدعلی
جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
-
صمیم، رضا
بازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
ع
-
عالمی، اکبر
نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
ف
-
فربد، فرهنگ
نشانهشناسی نام شخصیتهای نمایشی
در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
-
فرخ نیا، رحیم
موضوعات محوری در موسیقیشناسی قومیکردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
-
فرزین، پویان
بررسی کاربردی بداهه نوازیهای آزاد بر اساس سوناتهای متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
ق
-
قلی پور، علی
مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
ک
-
کزازی، جلال الدین
شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
-
کیا، احمد
بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]
-
کی فرخی، پیمان
بازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
گ
-
گاژا، رامون
سازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
-
گل محمدی، محمود
ساختارشناسی تلهتئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
ل
-
لزگی، حبیب الله
ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
م
-
محمدی، ابراهیم
موضوعات محوری در موسیقیشناسی قومیکردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
-
محمودی بختیاری، بهروز
بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
-
مختاباد، مصطفی
ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
-
مظاهری تهرانی، مهرانگیز
پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
-
مهندس پور، فرهاد
مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
-
موحد، آذین
بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
-
موسوی، سید یحیی
کامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
-
موسوی لر، اشرف السادات
پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
ن
-
ناظرزاده کرمانی، فرهاد
پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
-
ندایی، امیرحسن
عناصر نمایشی در پردهخوانی به عنوان هنری چندرسانهای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
-
نیکجو، مهدی
موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
و
-
وفاداری، یدالله
ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد