آ
-
آمیزه بازاریابی فیلم
راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
-
آواز ایرانی
ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
-
آیین زار
مطالعهی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
ا
-
ابراهیم گلستان
دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
-
ابوتراب خسروی
مقایسهی جلوههای چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
-
ادبیات معاصر ایران
مقایسهی جلوههای چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
-
ادبیات نمایشی
انعکاس ملیگرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
-
ارسطو
صورتهای افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
-
اسطوره
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
-
افلاطون
صورتهای افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
-
انحراف ژانر
سینمای جدید کرهجنوبی:
تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
-
ایدئولوژی
تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
ب
-
باختین
بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامهی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
-
باد
مطالعهی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
-
بازار بینالمللی فیلم ایران
راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
-
بازار فیلم
راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
-
بازاریابی فیلم
راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
-
بازی
«رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
-
بیماری روحی
مطالعهی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
-
بینامتنیت
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
-
بینامتنیت و درام
مقایسهی جلوههای چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
پ
-
پسافمینیسم
مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
-
پُلی استایلیزم
کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
ت
-
تئاتر
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
-
تئاتردرمانی
بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
-
تئاتر دینی
نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصرسازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
-
تئاتر کودک و نوجوان
بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
-
تحریر
ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
-
ترنمهای آوایی
ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
-
تصویر
صورتهای افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
-
تعلیق
بررسی تحلیلی شخصیتپردازی و تعلیق در قصههای قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
ج
-
جاذبه
طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
-
جمع
نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
-
جمع تام
نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
-
جموع ناقصه
نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
چ
-
چندآوایی
مقایسهی جلوههای چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
ح
-
حرکت
صورتهای افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
-
حیات سازها
نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
د
-
دارسی پکت
سینمای جدید کرهجنوبی:
تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
-
دودکافونی
کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
-
دیگری بزرگ
تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
ر
-
رئالیسم گروتسک
بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامهی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
-
رسالات قدیم موسیقی
نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
-
رضاشاه
انعکاس ملیگرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
-
رقص
«رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
-
روایت
سینمای جدید کرهجنوبی:
تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
-
رومئو و ژولیت
بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامهی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
ز
-
زبان فارسی
ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
س
-
ساز
«رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
-
ساز کامل
نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
-
ساز کوبهای
مطالعهی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
-
سازها در رسالات مکتب منتظمیه
نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
-
سهراب شهیدثالث
دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
-
سوژه
تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
-
سیماچه
«رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
-
سینما
معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
-
سینما
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
-
سینما
سینمای جدید کرهجنوبی:
تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
-
سینمای هنری ایران
دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
ش
-
شخصیتپردازی
بررسی تحلیلی شخصیتپردازی و تعلیق در قصههای قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
-
شریف لطفی
طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
-
شعوبیه
انعکاس ملیگرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
-
شیرین
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
ع
-
عباس کیارستمی
دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
-
عناصر بیان نمایشی
بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
ف
-
فانتزی
تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
-
فلسفهی فیلم
صورتهای افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
ق
-
قصههای قرآن
بررسی تحلیلی شخصیتپردازی و تعلیق در قصههای قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
ک
-
کارناوال
بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامهی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
-
کانن
کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
-
کرهجنوبی
سینمای جدید کرهجنوبی:
تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
-
کمدیهای شکسپیر
مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
-
کودک و نوجوان
بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
گ
-
گام بالقوه سامانه ی موسیقی
نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
-
گفتمان هنری
شیرین در گفتمان اسطورهای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
م
-
محاسبات علمی
طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
-
محتوا و فرم
نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصرسازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
-
محمد چرمشیر
مقایسهی جلوههای چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
-
مُد
نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
-
مردپوشی
مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
-
معاصرسازی
نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصرسازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
-
معماری
معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
-
معنابخشی عبادی
معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
-
مکتب منتظمیه
نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
-
ملیگرایی
انعکاس ملیگرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
-
موسیقی نواحی
مطالعهی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
-
میزانسن
دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
-
میکروپُلیفونی
کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
-
میکروتنال
کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
-
میل
تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
ن
-
ناسیونالیسم
انعکاس ملیگرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
-
نسبت بسامدی
طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
-
نظریه
طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
-
نقد هرمنوتیکی
نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصرسازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
-
نمایش
«رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
-
نمایشنامه
بررسی تحلیلی شخصیتپردازی و تعلیق در قصههای قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
-
نور طبیعی
معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
ه
-
هزار و یک شب
مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد