آ
-
آخوندی، زهرا
سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
-
آذرسا، احمد
مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
ا
-
اسعدی، هومان
بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
-
اسفندیاری، شهاب
تحلیل تقابل سکون / حرکت در سینمای عباس کیارستمی بر مبنای نظریۀ زیباییشناسی سکون لورا مالوی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-86]
-
افهمی، رضا
سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
-
انصاری، مجتبی
بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
ب
-
بمانیان، محمدرضا
بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
-
بنی اردلان، اسماعیل
تحلیل تقابل سکون / حرکت در سینمای عباس کیارستمی بر مبنای نظریۀ زیباییشناسی سکون لورا مالوی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-86]
پ
-
پاکباز، مهرداد
میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
ت
-
تنکابنی، سیدمحمد
تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
ث
-
ثمینی، نغمه
نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
ج
-
جمشیدی، اکرم
تحلیل تقابل سکون / حرکت در سینمای عباس کیارستمی بر مبنای نظریۀ زیباییشناسی سکون لورا مالوی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-86]
ح
-
حدیدی، حامد
میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
-
حسنائی، محمد رضا
چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشنهایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
-
حسنائی، محمد رضا
داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشنهای واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
-
حقیقی، شهین
نقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]
د
-
دائمی، فائزه
بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
-
دشت پیما، ناصر
نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
-
دلیری، محمدرضا
مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
-
دهقان، علی
نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
-
دورودیان، مریم
بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
ذ
-
ذاکر جعفری، نرگس
پیشینهی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دورهی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
ر
-
رشیدی، صادق
حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
-
رهبر، ایلناز
مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
-
رئیسی، پویا
طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
-
رئیسی، صدیق
طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
س
-
سپهران، کامران
مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
-
سلیم علاقه بند، بصیر
کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
ش
-
شایان مهر، راضیه
نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
-
شیخ الحکمایی، زهرا
نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
-
شیخ الحکمایی، طاهر
نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
-
شکرطلب، محسن
داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشنهای واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
ص
-
صفورا، محمدعلی
کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
-
صلواتیان، سیاوش
مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
ض
-
ضیاءالدینی، کژوان
مطالعۀ فرم چپلههای هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
ع
-
عزتی، مهرداد
مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
-
علیمحمدی اردکانی، جواد
نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
-
علینژاد، رها
نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
-
علوی طلب، میترا
نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
ف
-
فاطمی، ساسان
تحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
-
فخر، ایمان
ارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
-
فخر، ایمان
اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شمارهی 3 ویُلنسِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
-
فهیمی فر، اصغر
سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
ق
-
قاسمیان دستجردی، پروانه
نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
-
قره سو، مریم
شنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
-
قهرمانی، محمدباقر
نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
ک
-
کامیابی مسک، احمد
بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
-
کشفی، سیده زهرا
حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
-
کیمیاوی، یاسمن
روشهای نگارش مولتیفونیکها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائهی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
-
کنعانی، مازیار
بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
گ
-
گوهری نسب، آرمان
تحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
م
-
میثمی، سید حسین
شدود سهگانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
-
محمودی بختیاری، بهروز
نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
-
مسعودی، شیوا
حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
-
مسعودنیا، نوید
چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشنهایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
-
مشهدی فراهانی، مهشید
بررسی لوتهای نقش شده در پیکرکهای سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
ن
-
ندایی، امیرحسن
کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
-
نقاش زاده، مسعود
طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
ه
-
همازاده ابیانه، مهدی
مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
-
هنرمند، امین
تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
ی
-
یگانه دوست، محمدرضا
مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد