ا
-
افهمی، رضا
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
الستی، احمد
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
امامی، محمد
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
پ
-
پورکسمایی، پویا
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
ت
-
تفضلی، محمد رضا
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
ح
-
حسامی، منصور
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
حسنائی، محمد رضا
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
-
حسینی شکیب، فاطمه
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
خ
-
خطیبی، مهناز
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
د
-
دلخواه، مسعود
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
ذ
-
ذاکر جعفری، نرگس
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
ر
-
رشیدیان دزفولی، هما
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
رضائی، زهرا
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
رهبر، ایلناز
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
س
-
سامی، سپیده
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
ستوده، سجاد
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
سجودی، فرزان
مطالعه تطبیقی نظریه واقعگرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]
-
سحابی، سیاوش
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
سراجی، سپهر
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
-
س گلپایگانی، سید علیرضا
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
سیاوشی، سلمان
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
ش
-
شفیعی، اسماعیل
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
-
شمشیریان، وحید
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
شه کلاهی، فاطمه
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
شیخ مهدی، علی
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
شیخ مهدی، علی
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
ص
-
صفری، مسعود
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
صیاد، علیرضا
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
ض
-
ضیاءالدینی، کژوان
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
ع
-
عادل، شهابالدین
بازنگری بر تناظر میان پردهی سینما و آینهی ژاک لکان با توجه به ماهیت تصویر سینمایی [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 25-32]
-
عسکری رابری، حمید
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
عظیم پور تبریزی، پوپک
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
علیرضایی، احسان
مطالعه تطبیقی نظریه واقعگرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]
ف
-
فاطمی، ساسان
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
-
فخر، ایمان
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
-
فخر، ایمان
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
-
فروتن یکتا، پیام
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
-
فنائیان، تاجبخش
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
ق
-
قره سو، مریم
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
-
قنبری احمدآباد، حسین
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
گ
-
گنجه ای، معصومه
بازنگری بر تناظر میان پردهی سینما و آینهی ژاک لکان با توجه به ماهیت تصویر سینمایی [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 25-32]
ل
-
لطفی، شیدا
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
م
-
محمدی، ابراهیم
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
محمودی بختیاری، بهروز
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
محمودی بختیاری، بهروز
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
مراثی، محسن
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
مرادخانی، علی
مطالعه تطبیقی نظریه واقعگرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 17-23]
-
مسعودی، شیوا
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
مسعودی، شیوا
تجسم مفهوم بدن های رام فوکو در عروسک ( با بررسی موردی اپرای عروسکی نخی ) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 41-47]
-
موحد، آذین
الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
-
موسوی، سید رضا
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
-
میثمی، سید حسین
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
-
میثمی، سید حسین
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
ن
-
نادعلیان، احمد
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
ندایی، امیر حسن
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
نوروزی، حامد
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
ه
-
هنرخواه، نازنین
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
هنرمند، امین
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد