آیکونوگرافیمطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
آیکونوگرافی موسیقیمطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
آموزش انسانگرایانهمیزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
آموزش گیتارمیزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
آنا کارنینانقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
باخاقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شمارهی 3 ویُلنسِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
باغشیتحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
بانوی زیبای مننقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
بسط و گسترشتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
بیضاییبررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
بیضایینمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
بیگانگیمفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
بهزاد رنجبرانتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
پ
پیکرکهای ایلامیبررسی لوتهای نقش شده در پیکرکهای سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
ت
تأثیر مدهاشدود سهگانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
تاریخ موسیقی ایرانمطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
تاریخ موسیقی ایرانپیشینهی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دورهی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
تحلیلگفتمان انتقادینظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
تراژدی اگزیستانسیالیستیمفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
ترکمنستانتحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
ترکمنصحراتحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
تغییرات موسیقاییتحول سنت باغشیگری در ترکمنصحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
تفاوتهای جنسیتیمطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
تفسیراقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شمارهی 3 ویُلنسِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
تکنیکهای گسترشیافتهروشهای نگارش مولتیفونیکها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائهی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
تکنوازیپیشینهی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دورهی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
تمبکبررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
تیموریشدود سهگانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
تنوعتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
تولید فیلمطراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
جامعهشناسیبررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
جان کِیجسیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
جدایی نادر از سیمینمطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
چ
چپلهمطالعۀ فرم چپلههای هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
چهار صندوقبررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
ر
ریتمبررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
ریتمشنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
رتوریکاقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شمارهی 3 ویُلنسِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
ردیابی چشممطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
رسانه تعاملیداستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشنهای واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
رمانتیسممفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
روایت تعاملیداستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشنهای واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
روانشناسی رشدمیزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
رویکرد بازتاببازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
رولان بارتنقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
ز
زارشنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
زننمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
ژ
ژان پیاژهمیزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
ژانرکارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
ژانر ساموراییکارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
س
ساختارگرایی تکوینیبررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
ساز کوبه ایبررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
سازندگاننقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
ساعات تمرینارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
سیاه و سفیدنقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
سنّت گرایانمقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
سینمامقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
سینماکارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطورهای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
سینما عصبشناسیمطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
ش
شاهنامه فردوسیتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
شبه نمایشنخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
شَدّشدود سهگانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
شعر دههجاییمطالعۀ فرم چپلههای هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
شکنرحذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
شیوه نامهمیزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
ص
صحنهآرایینخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
صحنهپردازینخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
صفویشدود سهگانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
ط
طراحی صحنه معاصرنقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
طراحی لباس فیلمنقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
ع
عروسکحذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
عملکرد تحصیلیارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
عناصر موسیقیاقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شمارهی 3 ویُلنسِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
ف
فرکلافنظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
فرممطالعۀ فرم چپلههای هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
نخلبندینخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
نخلبنداننخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
نظام پوشاکنقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
نظام نتنگاریروشهای نگارش مولتیفونیکها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائهی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
نظم گفتمانینظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
نقد کهنالگویینقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]
نقطه توجهمطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
نگارشروشهای نگارش مولتیفونیکها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائهی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
نگارگریبازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
نمادپردازیمقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
نمایش ایرانیبازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
نمایشنامهنمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
نمایشنامه مرگ یزدگردنظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
نوازندگیارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
نوازندگان ایلامیبررسی لوتهای نقش شده در پیکرکهای سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
و
واقعیت مجازیداستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشنهای واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
وحدتتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
ه
هرمزگانشنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
هفت خوان رستمتحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
همنشینی سازهاپیشینهی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دورهی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
همنوازیبررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
همنوازیپیشینهی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دورهی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
هنر قدسیمقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
ی
یونگنقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد