آ
-
آگاهی زیستمحیطی
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
آیینهای سوگواری
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
-
آهنگسازان ایرانی
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
آهنگسازی برای کُر
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
آئینهای گیلان
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
ا
-
اجرا
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
-
ادراک
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
-
اسباب تنافر
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
اشیل
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
-
اصغر فرهادی
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
اکوسینما
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
امر مضاعف
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
انسانانگاری
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
انیمیشن سه بعدی رایانهای
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
ب
-
بیاتکرد
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
بازی دهنده
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
بازیگری
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
-
بافت
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
بیان موسیقی
الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
-
باورپذیری
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
-
بدن
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
بدن بدون اندام
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
براین فرییل
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
بزرگداشت فردوسی
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
-
بُعد ذیالاربع
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
بهاره
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
پ
-
پری
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
پرفورمنس آرت
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
پسامدرن
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
پلی مدالیته
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
ت
-
تراگونگی سبکی
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
تراگونگی مضمونی
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
تشخیص زیرایی
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
-
تشدید
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
تفسیر موسیقی
الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
-
تقلیل
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
تلقین(2010)
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
تیمور
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
-
تئاتر استانیوسکی
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
-
تئاتر یونان باستان
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
چ
-
چالشهای موسیقی کُرال
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
چهره خوانی
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
ح
-
حرکت
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
خ
-
خدایگان و بنده (1807)
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
خودآگاهی در جنگل جهان زیرین
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
د
-
دار زدن استادان موسیقی
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
-
درهی غریب نمایی
افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
-
درونماندگاری
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
دستگاه ماهور
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
دستور صحنه
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
-
دلزدگی
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
دینامیک بازیگر
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
-
دینامیک درونی
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
-
دو بینی
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
دورهی صفوی
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
دورهی گورکانی
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
ر
-
ردیف میرزاعبدالله
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
رمان
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
روایت گری در تاریخ
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
ز
-
زیباییشناسی تصویر سینمایی
رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
زیگموند فروید
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
ژ
-
ژیل دلوز
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
س
-
ساختار سینمایی
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
سازشناسی
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
-
سازهای زهی
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
سریال آب پریا
بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
-
سفر قهرمان زن
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
سکوت
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
-
سماع
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
ش
-
شیخ صفی
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
ص
-
صدا و بیانِ بازیگر
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
-
صیرورت
مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
-
صفوة الصفا
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
ط
-
طراحی صحنه
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
ع
-
عبدالقادر مراغی
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
-
عرفان
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
-
عناصر هویتساز
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
ف
-
فردریش هگل
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
فیگوراتیو
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
فیلم
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
فیلم پنهان
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
ق
-
قلعهی متحرک هاول
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
قوّال
موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
ک
-
کتاب مقدس
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
کریستوفر نولان
بررسی خصوصیات روایی رمانهای پسامدرن در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
کرنای گیلان
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
-
کشف صدا
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
-
کلاریسا پینکولا استس
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
کلید واژهها : بدن
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
گ
-
گارجنیدزه
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
-
گاوخونی
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
گذشته (1392)
خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
-
گفتمان فوکویی
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
گئورگ زیمل
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
ل
-
لایه های تفسیر
الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
-
لمس فاصله
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
م
-
مالی سویینی
قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالیسویینی نوشتۀ براین فرییل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
-
مخاطب
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
مد
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
-
مدرنیته ی شهری
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
مراسم محرّم
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
-
میرانشاه
بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
-
مفهوم خشونت
مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
ملال
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
موانع موسیقی کُرال
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
موسیقی
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
موسیقی ایرانی
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
موسیقیدانان
تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقیدانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
-
موسیقی دستگاهی
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
موسیقی کُرال ایران
چالشها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
-
موسیقی کردستان
ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیاتکرد و خردهبندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
موسیقی کلاسیک ایرانی
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
-
موسیقی گیلان
کارکردهای چندگانهی ساز کرنا در آئینهای مذهبی و سوگواری منطقهی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
ن
-
نت متغیّر
تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکلگیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
-
نظریه دریافت
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
نقاشی صحنه
نقش اشیل در شکلگیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامهنویس تا یک صحنهپرداز حرفهای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
-
نگارگری
مطالعهی تطبیقی سازهای زهی در نگارههای دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
نوازندگی موسیقی کلاسیک
الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
و
-
واژه های کلیدی : عروسک
وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
-
والتر بنیامین
زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
-
وحدت بدن و صدا
دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
-
ویژگیهای مرکزی
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
ه
-
هایائو میازاکی
تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
-
هارمونی زوج
رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
-
هیرونومیا
منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
-
هویت
بازشناسی ویژگیهای مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویتساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد