نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیین‌های سوگواری کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • آئین‌های گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]

ا

  • اجرا نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • اشیل نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • اصغر فرهادی خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • امر مضاعف وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]

ب

  • بیات‌کرد ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • بازی دهنده وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • بیان موسیقی الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • بدن مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • بدن بدون اندام مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • بزرگداشت فردوسی رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • بهاره ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]

پ

  • پری بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • پرفورمنس آرت مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • پلی مدالیته رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]

ت

  • تراگونگی سبکی بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تراگونگی مضمونی بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تشدید بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تفسیر موسیقی الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • تقلیل بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تئاتر استانیوسکی منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • تئاتر یونان باستان نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]

ح

  • حرکت منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

خ

  • خدایگان و بنده (1807) خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • خودآگاهی در جنگل جهان زیرین تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]

د

  • درونماندگاری مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • دستور صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • دینامیک بازیگر دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • دینامیک درونی دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • دو بینی وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • دوره‌ی صفوی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • دوره‌ی گورکانی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]

ز

  • زیگموند فروید خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]

ژ

  • ژیل دلوز مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]

س

  • ساختار سینمایی مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • سازشناسی کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • سازهای زهی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • سریال آب پریا بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • سفر قهرمان زن تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • سماع موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ش

  • شیخ صفی موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ص

  • صدا و بیانِ بازیگر دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • صیرورت مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • صفوة الصفا موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ط

  • طراحی صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]

ع

  • عرفان موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
  • عناصر هویت‌ساز بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]

ف

  • فردریش هگل خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • فیلم پنهان مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

ق

  • قلعه‌ی متحرک هاول تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • قوّال موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ک

  • کرنای گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • کشف صدا دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • کلاریسا پینکولا استس تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • کلید واژه‌ها : بدن منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

گ

  • گارجنیدزه منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • گذشته (1392) خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • گفتمان فوکویی مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

ل

  • لایه های تفسیر الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • لمس فاصله منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

م

  • مخاطب وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • مد رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • مراسم محرّم کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • مفهوم خشونت مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • موسیقی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • موسیقی ایرانی ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی دستگاهی ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی کردستان ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی کلاسیک ایرانی بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
  • موسیقی گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]

ن

  • نظریه دریافت وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • نقاشی صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • نگارگری مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • نوازندگی موسیقی کلاسیک الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]

و

  • واژه های کلیدی : عروسک وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • وحدت بدن و صدا دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • ویژگی‌های مرکزی بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]

ه

  • هایائو میازاکی تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • هارمونی زوج رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • هیرونومیا منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • هویت بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]