ا
-
اتاق تاریک
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
استعاره
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
-
استعارههای مفهومی
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
-
استوارت هال
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
اقتباس سینمایی
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
-
اقتصاد تئاتر
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
اقسامِ تصانیف
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
-
الفاظ نقرات
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
-
انیمه
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
انیمیشن
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
انیمیشن
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
ایبسن
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
ب
-
بازار تئاتر
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
بازنمایی
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
بدن ناظر
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
براند
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
-
برساخت
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
بوردول
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
پ
-
پر زد و خورد
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
ت
-
تئاتر آموزشی
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
تئاتر شهر
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
تئاتر کاربردی
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
تئاتر هنری
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
تاریخ معاصر موسیقی
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
-
تجارت و بازاریابی بینالمللی فیلم
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
تحلیل مفهومی
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
تزوکا
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
تعریف
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
تعلیموتربیت
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
تماس لامسهای
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
تماشاگر
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
ج
-
جان دیویی
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
جهان وطنی
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
-
جهانی شدن
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
خ
-
خاطره
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
-
خواب در فنجان خالی
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
د
-
داریوش مهرجویی
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
-
دازاین
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
-
دستور ابجدی
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
دکوپاژ
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
دوره قاجار
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
دیپلماسی سینمایی
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
ر
-
رسانه سینما
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
رقصندگان
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
رِنگ
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
روایت شناسیگریماس
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
-
روبرت لپاژ
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
-
ریتم 8/6
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
ریخته
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
ز
-
زبان تمشک های وحشی
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
-
زمانمندی
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
-
زنانگی
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
زنان موسیقیدان
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
ژ
-
ژیل دلوز
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
س
-
سازشناسی
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
ساز موسیقایی
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
سه گانه کاتسی
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
-
سینما
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
-
سینمای مستند
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
ش
-
شهروند جهانی
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
-
شهسوار ایمان
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
ص
-
صنایع خلاق
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
صنعت فیلم و محصولات تصویری
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
ط
-
طبقهبندی کارگان
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
ع
-
عمل
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
ف
-
فروشنده
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
-
فیلم پری
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
ق
-
قهرمان زن
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
ک
-
کار
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
-
کارگردان
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
-
کانل
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
کریستال-زمان
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
-
کسب سهم از بازار فیلم
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
کلید واژهها: "فلسفه تکنولوژی"
اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]
-
کییرکهگور
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
گ
-
گفتمان هویتساز
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
ل
-
لیکاف و جانسون
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
م
-
متحرکسازی
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
مجمعالادوار
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
محسن مخملباف
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
مخاطب
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
-
مخبرالسّلطنه
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
مدرنیته
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
-
مردانگی
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
مردانگی هژمونیک
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
مرگ
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
-
مکانمندی
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
-
مکتب اصفهان
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
-
مهدیقلی هدایت
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
موسیقی
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
موسیقی دستگاهی
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
موسیقی دستگاهی ایران
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
-
موسیقی سنتی
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
موسیقیشناسی
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
موسیقی کلاسیک ایرانی
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
موسیقی ملی
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
میزانسن
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
-
میزانسن
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
ن
-
ناصرالدین شاه اکتور سینما
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
نُتنویسی
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
نتنویسی موسیقی ایرانی
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
نظریه شکاف بهره وری
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
نغمه ثمینی
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
-
نغمهنگاری
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
نگارگری
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
نگاه خیره
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
نمایش خلاق
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
نمایشنامه
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
-
نمایشنامه هشتمین سفر سندباد
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
و
-
ونگ کار-وای
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
-
ویلیام بامول
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
ه
-
هایدگر
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
-
هویت
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
هیولاخوانی
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد