نمایه نویسندگان

آ

  • آفرین، فریده مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]

ا

  • ایرانمنش، مریم بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • اسعدی، هومان بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • امیرشاه کرمی، بهادر بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • امین شریفی، امیرحسن نگاهی به ظرفیتهای آهنگسازی در فرم بسیط، با توجه به تعاریف موجود در رسالات مکتب منتظمیه [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]

پ

  • پیراوی ونک، مرضیه اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]

ت

  • تابش، علیرضا الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]

ح

  • حامد سقایان، مهدی بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • حسینی، سید روح اله الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]

د

  • دائمی میلانی، فرزاد بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]

ر

  • رایانی مخصوص، مهرداد کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
  • رادنیا، فاطمه تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • رحمانی، اشکان تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • روحانی، علی واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]

ز

  • زارع خلیلی، فتح الله تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]

س

  • سلطانی سروستانی، مهدی هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]

ش

  • شیری، طهمورث الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • شرایلی، محمدرضا سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
  • شرفی، مصیب واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]

غ

  • غروی منجیلی، فریبا تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]

ف

  • فاطمی، ساسان سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
  • فرهنگی، علی اکبر الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]

ک

  • کریمی، سعید هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
  • کوپال، عطاالله بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]

م

  • محمودی بختیاری، بهروز هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
  • مرادخانی، علی بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • مقبلی، آناهیتا بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • مهمی کاهو، مرجان اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]