آ
-
آفرین، فریده
مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
ا
-
ایرانمنش، مریم
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
-
اسعدی، هومان
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
-
اسعدی، هومان
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
اسکندری، فاطمه
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
-
امیرشاه کرمی، بهادر
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
امینی، رحمت
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
امین شریفی، امیرحسن
نگاهی به ظرفیتهای آهنگسازی در فرم بسیط، با توجه به تعاریف موجود در رسالات مکتب منتظمیه [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
امین شریفی، امیرحسن
استخراج ظرفیتهای بالقوه آهنگسازی با رجوع به ساختار فرمال دو تصنیف ثبت شده توسط عبدالقادر مراغی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 29-40]
پ
-
پیراوی ونک، مرضیه
اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]
ت
-
تابش، علیرضا
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
تفضلی، آزاده
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
ح
-
حامد سقایان، مهدی
بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
-
حسینی، سید روح اله
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
حسنائی، محمد رضا
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
-
حسن نیا، میلاد
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
د
-
دائمی میلانی، فرزاد
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
دهستانی، امیر محمد
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
ر
-
رایانی مخصوص، مهرداد
کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
-
رادنیا، فاطمه
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
-
رحمانی، اشکان
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
-
رحمانیان، احمد
تحلیل مفهومی ساز موسیقایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
-
رهبر، ایلناز
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
روحانی، علی
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
ز
-
زارع خلیلی، فتح الله
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
س
-
سراجی، سپهر
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
سلطانی، سید حسن
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
سلطانی سروستانی، مهدی
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
ش
-
شایگان فر، نادر
نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 43-53]
-
شیبانی رضوانی، فیروزه
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
شیری، طهمورث
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
شرایلی، محمدرضا
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
شرفی، مصیب
واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
-
شهبا، محمد
اندیشه جهان وطنی در مستند سه گانه کاتسی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 53-61]
ص
-
صیاد، علیرضا
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
-
صادقیان، حمید
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
ع
-
عندلیبی، محمد امین
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
غ
-
غروی منجیلی، فریبا
تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
ف
-
فاطمی، ساسان
سنجش نسبت ضربهای ریتم 8/6 در رِنگهای موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
-
فاطمی، ساسان
طبقهبندیِ مجموعهکارگان مرتبط با موسیقی کلاسیک ایرانی بر مبنای گفتمانهای هویت در درونِ سنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 41-51]
-
فرهنگی، علی اکبر
الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
-
فنائیان، تاجبخش
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
ق
-
قهرمانی، محمدباقر
فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 55-63]
ک
-
کاشانی، فاطمه سادات
بازنمایی بانوان موسیقیدان در نقاشیهای دوره قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 63-72]
-
کریمی، سعید
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
کهوند، مریم
تحول بازنمایی زن قهرمان: سینمای انیمیشن دیزنی از سفیدبرفی و هفت کوتوله تا زوتوپیا [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-27]
-
کوپال، عطاالله
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
-
کوپال، عطاالله
تولید استعاره های تصویری و مفهومی براساس میزانسن های نمایش با تمرکز بر نمایشنامه هشتمین سفر سندباد نوشته بهرام بیضایی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-16]
م
-
محمودی بختیاری، بهروز
هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
-
مرادخانی، علی
بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
-
مقبلی، آناهیتا
اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-11]
-
مقبلی، آناهیتا
بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
-
مهمی کاهو، مرجان
اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]
-
مومنی ایرد موسی، سپهر
سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 25-31]
ن
-
نکویی، پویا
تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 13-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد