آ
-
آقامحسنی، کیوان
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
ا
-
اسلامی، سید یحیی
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
البرزی، فریبا
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
البرزی، فریبا
بازتاب نگرش پدیدارشناسانه به مکان بر پایه اندیشه مارتین هایدگر در سینمای یاسوجیرو ازو (مطالعه موردی: داستان توکیو) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
-
امیر شاه کرمی، سید نجم الدین
نقش حسی و نمادین رنگ در انیمیشن سینمایی عروس مرده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 77-87]
-
امینی، امیر حسین
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
امینی، امیرحسین
بازتاب نگرش پدیدارشناسانه به مکان بر پایه اندیشه مارتین هایدگر در سینمای یاسوجیرو ازو (مطالعه موردی: داستان توکیو) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
ب
-
بهرمن، دنیا
کاربرد نقاشیهای کودکانه در ساختار، خلق شخصیت و فضاسازی انیمیشن (مورد پژوهی تطبیق آثار منتخب فرشید شفیعی و مهدیار "کودک ۸ ساله") [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 19-33]
پ
-
پایدارنوبخت، فرشته
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 51-59]
-
پورقریب، مسعود
بنیانهای فرهنگیِ مقبولیت/ عدم مقبولیتِ موسیقیهای مردمپسندِ آنگلوساکسُن در ایران [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 5-17]
-
پویامنش، مهتاب
هستیشناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو (بررسی موردی چهار فیلم شاخص در سینمای جهان) [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 27-37]
-
پیشوا، آذین
تغییرات کالبدی و عملکردی در طراحی داخلی "خانه"و تاثیر تغییرات بر شیوه تعاملات افراد از طریق تحلیل 15 فیلم ایرانی منتخب، از دهه 60 تا 90 شمسی(سکانسهای سینمایی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
ت
-
تولائی، آریا
موسیقی شهری گیلان؛ تولد یک سنت ابداعی [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 67-77]
ج
-
جعفرپور، مرضیه
ریشهیابی کارکرد سازهای موسیقی در آئینهای سوگواری بر پایه تفسیر آیکونوگرافیک نگاره «سوگواری برای اسکندر» [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 63-75]
-
جلالی پور، بهرام
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامه ی «از پشت شیشه ها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
-
جلالی پور، بهرام
نمود نشانهشناسانهی مفهوم مونو نو آواره در انیمیشنهای ژاپنی با تمرکز بر فیلمهای «بهسوی جنگل کرمهای شبتاب» و «فرزندان گرگ» [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 35-48]
ح
-
حسینی شکیب، فاطمه
انیمیشن مستقل و متریالیستی بهمثابه تروما، مطالعه موردی آثار رابرت بریر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 49-62]
خ
-
خالقی بلبلوئی، احد
جابجایی قدرت در میان شخصیتهای نمایشنامههای شکسپیر: راهبردی برای دراماتورژی در چهارچوب دیدگاه راسل؛ مطالعه موردی شاه لیر، جولیوس سزار و مکبث [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
-
خسروآبادی، علیرضا
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
-
خوشاب، فاطمه
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
د
-
درینی، فاطمه
نقش حسی و نمادین رنگ در انیمیشن سینمایی عروس مرده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 77-87]
ر
-
رجبی، محمدرضا
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
-
رجبی، وحید
واکاوی نحوههای تلمیح و پارودی در روابط متون نقاشی و فیلمهای پدرو آلمودوار بر اساس آرای ژرار ژنت و لیندا هاچن [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]
ز
-
زین العابدینی، پیام
کاربرد نقاشیهای کودکانه در ساختار، خلق شخصیت و فضاسازی انیمیشن (مورد پژوهی تطبیق آثار منتخب فرشید شفیعی و مهدیار "کودک ۸ ساله") [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 19-33]
س
-
سپهران، کامران
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
-
سخاوتدوست، نوشین
بازتاب نگرش پدیدارشناسانه به مکان بر پایه اندیشه مارتین هایدگر در سینمای یاسوجیرو ازو (مطالعه موردی: داستان توکیو) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
ش
-
شاهواروقی فراهانی، مجتبی
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
-
شیخ مهدی، علی
بررسی همزیستی در فیلم «جهان با من برقص» بر اساس هستیشناسی شیمحور گراهام هارمن [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 57-66]
-
شیروانی سعادت آبادی، زهرا
جابجایی قدرت در میان شخصیتهای نمایشنامههای شکسپیر: راهبردی برای دراماتورژی در چهارچوب دیدگاه راسل؛ مطالعه موردی شاه لیر، جولیوس سزار و مکبث [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
ص
-
صفورا، محمدعلی
هستیشناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو (بررسی موردی چهار فیلم شاخص در سینمای جهان) [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 27-37]
-
صنایعی، سینا
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
-
صیاد، علیرضا
سینما به مثابه یک تکنولوژی افسونگر در فیلم نعره طوفان (1348) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 5-14]
ط
-
طباطبایی جبلی، زهره
ریشهیابی کارکرد سازهای موسیقی در آئینهای سوگواری بر پایه تفسیر آیکونوگرافیک نگاره «سوگواری برای اسکندر» [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 63-75]
ع
-
عادل، شهابالدین
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
عادل، شهابالدین
بازتاب نگرش پدیدارشناسانه به مکان بر پایه اندیشه مارتین هایدگر در سینمای یاسوجیرو ازو (مطالعه موردی: داستان توکیو) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
-
علیا، علاء
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-14]
ف
-
فاطمی، ساسان
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-14]
-
فاطمی، ساسان
بنیانهای فرهنگیِ مقبولیت/ عدم مقبولیتِ موسیقیهای مردمپسندِ آنگلوساکسُن در ایران [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 5-17]
-
فلاحیان مهرجردی، الهه
انیمیشن مستقل و متریالیستی بهمثابه تروما، مطالعه موردی آثار رابرت بریر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 49-62]
ق
-
قهرمانی، محمدباقر
سینما به مثابه یک تکنولوژی افسونگر در فیلم نعره طوفان (1348) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 5-14]
ک
-
کیان ارثی، منصوره
تغییرات کالبدی و عملکردی در طراحی داخلی "خانه"و تاثیر تغییرات بر شیوه تعاملات افراد از طریق تحلیل 15 فیلم ایرانی منتخب، از دهه 60 تا 90 شمسی(سکانسهای سینمایی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
م
-
محمودی بختیاری، بهروز
جابجایی قدرت در میان شخصیتهای نمایشنامههای شکسپیر: راهبردی برای دراماتورژی در چهارچوب دیدگاه راسل؛ مطالعه موردی شاه لیر، جولیوس سزار و مکبث [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
-
مریدی، محمدرضا
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 39-49]
-
مستوفی فرد، پریشاد
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
ن
-
ناظری، افسانه
واکاوی نحوههای تلمیح و پارودی در روابط متون نقاشی و فیلمهای پدرو آلمودوار بر اساس آرای ژرار ژنت و لیندا هاچن [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]
-
ندایی، امیر حسن
نقش حسی و نمادین رنگ در انیمیشن سینمایی عروس مرده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 77-87]
-
نقاش زاده، مسعود
واکاوی نحوههای تلمیح و پارودی در روابط متون نقاشی و فیلمهای پدرو آلمودوار بر اساس آرای ژرار ژنت و لیندا هاچن [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]
و
-
وفامهر، طلیعه
نمود نشانهشناسانهی مفهوم مونو نو آواره در انیمیشنهای ژاپنی با تمرکز بر فیلمهای «بهسوی جنگل کرمهای شبتاب» و «فرزندان گرگ» [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 35-48]
ه
-
هنرخواه، نازنین
بررسی همزیستی در فیلم «جهان با من برقص» بر اساس هستیشناسی شیمحور گراهام هارمن [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 57-66]
-
هنرمند، امین
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 15-26]
ی
-
یوسفیان کناری، محمد جعفر
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 51-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد