آ
-
آلن بدیو
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
آوازهای فوتبال
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
ا
-
اتنوموزیکولوژی
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
-
از پشت شیشهها
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
اکبر رادی
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
ب
-
باد ما را خواهد برد
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
بیانناپذیری
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
-
برهمنهش
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
پ
-
پدیدارشناسی
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
پهلوی دوم
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402]
ت
-
تی-اس-یو
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
تصویر
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
تیم تراکتور تبریز
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
-
تئاتر پستدراماتیک
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
-
تئاتر چشمانداز
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
ح
-
حرکت
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
حقیقت
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
خ
-
خانه
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
د
-
داد و بیداد
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
-
دناتنی
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
ر
-
رخداد
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
ردیف دستگاهی
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
ز
-
زیباشناسی فیلم
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
زبان
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
زیرکش سلمک
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
-
زمان
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
ژ
-
ژاک رانسیر
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402]
س
-
ساموئل بکت
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
-
سینما
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
سینما
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
سینمای کلاه مخملی
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
سوژه
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
ش
-
شعارهای هواداری
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
-
شعر
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
ع
-
عباس کیارستمی
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402]
ف
-
فرم
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
فُرم
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
فرهنگ عامه
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
فضا
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
فلسفه
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
فیلم شطرنجباد
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
فیلمفارسی
جاهلهای سینما: کارکرد سیاسی و اجتماعی سینمای کلاهمخملی در پهلوی دوم [دوره 28، شماره 2، 1402]
ق
-
قدرت
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
گ
-
گرترود استاین
تبیین تعلیق بازنمایی در آثار متاخر ساموئل بکت و تئاتر چشمانداز گرترود استاین، به عنوان پیشینهی منظر تئاتر پستدراماتیک به متن نمایشی [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-13]
م
-
مجاورت
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
مستندنمایی
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
معماری
تعامل تصویر، حرکت و زمان در معماری و سینما با توجه به نظریات ژیل دلوز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 31-42]
-
معماری
روایت فضای«خانه» در سینما از منظر پدیدارشناسی(نمونه موردی: فیلم شطرنج باد) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 43-55]
-
مقام
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
مَوّال
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
مَوّال سبعاوی
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
موسیقی دستگاهی
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
-
موسیقی کلاسیک ایرانی
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
ن
-
نشانهشناسی
فرم و نشانه: مجاورت و برهمنهش واحدهای نشانهشناسانه زمانی در قطعه کادو اثر فرانکو دُناتُنی * [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
نمایشنامه
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
نوبتِ آوازی
سیر تحول مَوّال و تاریخ متأخر آن در نوبت آوازی سوری [دوره 28، شماره 2، 1402]
و
-
واقعیت
هستی شناسی سینمای مستندنمایی؛ ارائه رویکرد تازه در تحلیل سینمای مستندنما بر اساس نظریات آلن بدیو [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
واقعیت سینمایی
واقعیت سینمایی و نسبت ایده و فرم زیباشناختی در اندیشه ژاک رانسیر نمونه مطالعاتی: باد ما را خواهد برد [دوره 28، شماره 2، 1402]
-
ویلیام بیمن
تقابلهای فرهنگیِ نمادین در نمایشنامهی «از پشت شیشهها» اثر اکبر رادی با تکیه بر آرای ویلیام بیمن [دوره 28، شماره 2، 1402]
ه
-
همآمیزی مُدال
واکاوی امکانات بالقوّه و بالفعلِ همآمیزی مُدال برای گسترش کارگان موسیقی کلاسیک ایرانی (مطالعهٔ موردی «داد و بیداد» و دستگاه شور به همراه متعلّقات آن از روایت عبدالله دوامی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-77]
-
هویت قومی
برساخت و بازنمایی هویت قومی در آوازهای فوتبال: مطالعه موردی شعارهای هواداران تیم تراکتور تبریز [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد