باله پرستش بهارژرفای موسیقایی باله پرستش بهار نسخه ۱۹۴۷ اثر ایگور استراوینسکی با تاکید بر عنصر ریتم درشماره تمرینی ۱ تا ۵۵ [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 41-48]
باندبررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
باینورالمطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]
بداههپردازیبررسی بداههپردازی درموسیقی ایرانی براساس پدیدهشناسی استعلایی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 67-74]
بدنهای فیلمیبسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
بسط و گسترشتنوع ریتمیک در ضربیهای ردیف فروتن [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 59-66]
پ
پارتیتورژرفای موسیقایی باله پرستش بهار نسخه ۱۹۴۷ اثر ایگور استراوینسکی با تاکید بر عنصر ریتم درشماره تمرینی ۱ تا ۵۵ [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 41-48]
پدیدهشناسیبررسی بداههپردازی درموسیقی ایرانی براساس پدیدهشناسی استعلایی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 67-74]
پرسی شلیروایت های شلی و آرتو از خاندان چن چی: [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 25-36]
پرفورمنسروایت های شلی و آرتو از خاندان چن چی: [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 25-36]
پروانه: میراث نگهبانان نورنقد بازی رایانهای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس الگوی حس حضور محیطی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 73-85]
پوئسیسسینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
ت
تاق بستانکشف اندیشه انیمیشن هزار و پانصد ساله ایرانی در تاق بستان کرمانشاه ایران [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 15-22]
تخیلسینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
تماشاگر فیلمبسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
توجه و حافظهاثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]
توکاتافرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
تئاتر اکسپدیشنآستانگی در مناسک حج (مقایسۀ تحلیلی مناسک حج با مفهوم آستانگی و ویژگی های تئاتر گردشیافتی) [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 47-56]
ج
جان کِیجریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
ح
حسحضورنقد بازی رایانهای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس الگوی حس حضور محیطی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 73-85]
خ
خاندان چن چیروایت های شلی و آرتو از خاندان چن چی: [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 25-36]
خشونتبررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
د
دیالوگظرفیت های زبان جنسیتی در دراماتیک کردن نمایش های رادیویی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 57-66]
دینبازنمایی مضامین مذهبی در انیمیشن با بررسی الگوهای بهکارگرفته شده در آثار ژاپنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
ساختارهای تدوینتاثیر فنآوری تدوین فیلم بر زیبایی شناسی تدوین [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 5-14]
سازهای بادی-چوبیساختار طبیعی چوب قَمیش و تأثیرش بر نوازندگی سازهای بادی-چوبیِ زبانهدار [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 35-40]
ساسانیانکشف اندیشه انیمیشن هزار و پانصد ساله ایرانی در تاق بستان کرمانشاه ایران [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 15-22]
سلطان محمدمقام نوازندگان در عصر صفوی برپایۀ نگارۀ مستی لاهوتی و ناسوتی اثر سلطانمحمد [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 23-34]
سنگ نگارهکشف اندیشه انیمیشن هزار و پانصد ساله ایرانی در تاق بستان کرمانشاه ایران [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 15-22]
سینماسینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
سورندمطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]
ش
شاه لیربررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
شخصیتبررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
شرایط اجتماعیروایت های شلی و آرتو از خاندان چن چی: [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 25-36]
شعر تصویریریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
شکسپیربررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
شگردهای بصریبررسی ساختار دیداری فیلمهای اصغر فرهادی (با بررسی سه فیلم «دربارة الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته») [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 37-46]
عاطفه و هیجاناثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]
عروسکجست و جوی هویت عروسک از منظر فلسفی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 69-76]
علوم اعصاب شناختیاثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]
عناصر دیداریبررسی ساختار دیداری فیلمهای اصغر فرهادی (با بررسی سه فیلم «دربارة الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته») [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 37-46]
ف
فرمفرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
فرهنگ یهودنگاهی گذرا به سیر تحول کارکرد موسیقی در حیات دینی یهود [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 47-55]
فیزیولوژیبسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
فِلاکسوسریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
فلسفهواکاوی بنیان های ادبی و فلسفی در اپراهای واگنر [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 25-34]
فیلم موزیکالتحلیل صحنه های ترانه در فیلم های موزیکال برمبنای روایت شناسی ساختارگرا [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 13-23]
فن آوری های تدوین "تاثیر فنآوری تدوین فیلم بر زیبایی شناسی تدوین [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 5-14]
ق
قمیشساختار طبیعی چوب قَمیش و تأثیرش بر نوازندگی سازهای بادی-چوبیِ زبانهدار [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 35-40]
ک
کریشیمفرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
کلید واژهها: "آتش سبز"ساختار شکنی در مفاهیم( تاریخ ،افسانه،مرگ،مکان)در فیلم آ"تش سبز"ساختهی محمدرضا اصلانی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 37-48]
گوستاو مالرتأثیر گوستاو مالر بر آهنگسازان مکتب دوم وین [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 5-16]
م
مانگابازنمایی مضامین مذهبی در انیمیشن با بررسی الگوهای بهکارگرفته شده در آثار ژاپنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
محیط و وراثتبررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
میزانسنمطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]
مشاوره گروهیتأثیر مشاورهی گروهی به شیوه عقلانی-عاطفی الیس، بر اضطراب اجرایی نوازندگان نوآموز [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 29-36]
مطالعات بازیهای رایانهاینقد بازی رایانهای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس الگوی حس حضور محیطی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 73-85]
مفهوم عروسکجست و جوی هویت عروسک از منظر فلسفی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 69-76]
مکتب دوم وینتأثیر گوستاو مالر بر آهنگسازان مکتب دوم وین [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 5-16]
میمسیسسینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
مناسک حجآستانگی در مناسک حج (مقایسۀ تحلیلی مناسک حج با مفهوم آستانگی و ویژگی های تئاتر گردشیافتی) [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 47-56]
موسیقینگاهی گذرا به سیر تحول کارکرد موسیقی در حیات دینی یهود [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 47-55]
موسیقی عصر باستاننگاهی گذرا به سیر تحول کارکرد موسیقی در حیات دینی یهود [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 47-55]
موسیقی قرن بیستمریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
ن
نیساختار طبیعی چوب قَمیش و تأثیرش بر نوازندگی سازهای بادی-چوبیِ زبانهدار [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 35-40]
نُتنویسی گرافیکیریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
نقد بازی رایانهاینقد بازی رایانهای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس الگوی حس حضور محیطی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 73-85]
نقشهبرداری مغزاثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]
نگارگری مکتب تبریزمقام نوازندگان در عصر صفوی برپایۀ نگارۀ مستی لاهوتی و ناسوتی اثر سلطانمحمد [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 23-34]
نگارۀ مستی لاهوتی و مستی ناسوتیمقام نوازندگان در عصر صفوی برپایۀ نگارۀ مستی لاهوتی و ناسوتی اثر سلطانمحمد [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 23-34]
نمایش رادیوییظرفیت های زبان جنسیتی در دراماتیک کردن نمایش های رادیویی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 57-66]
نمایش رادیویی سهبُعدیمطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]
نوازندگان عصر صفویمقام نوازندگان در عصر صفوی برپایۀ نگارۀ مستی لاهوتی و ناسوتی اثر سلطانمحمد [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 23-34]