ایده منطقرابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
ایدئولوژیبازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
ایرانموضوعات محوری در موسیقیشناسی قومیکردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
اساطیر ایرانیتأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن
از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
اصول اجرابررسی کاربردی بداهه نوازیهای آزاد بر اساس سوناتهای متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
ایقاعبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
ایقاع شعریبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
ایقاع لحنیبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
ایقاع مقارنهبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
ایقاع منتظمبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
الیاف طبیعیکامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
الیاف مصنوعیکامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
الگوهای نمادینتأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن
از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
انسانشناسی فرهنگیموضوعات محوری در موسیقیشناسی قومیکردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
انیمیشننقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
انیمیشنجایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن
رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
اوستابررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
ب
باروکبررسی کاربردی بداهه نوازیهای آزاد بر اساس سوناتهای متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
بازشناسی و تحلیلبازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]
دستگاهموضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی
( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
دکوپاژشاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
دلالت ثانویهبازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
دمیدن در نیبررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
دورهی صفویسازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن
مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
ر
ریتمپلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
ردیفموضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی
( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
ریگ ودابررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
روایتشاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
سازهای بادیبررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
سازهای موسیقیسازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن
مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
سیالیتبررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
سایهبررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
سفرنامهسازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن
مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
سکانس پلکان اودساپلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
سینماجایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن
رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
شاردنسازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن
مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
شاهنامهشاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
شبیهمسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
شبیهخوانیمسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
شخصیت پردازینقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
شخصیتهای واقعگراتأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن
از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
شیوههای اجراعناصر نمایشی در پردهخوانی به عنوان هنری چندرسانهای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
ص
صداسازی در نیبررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
ط
طبقه متوسط شهریبازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
طراحی محیطیجایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن
رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
ع
عدم خشونتبررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
غ
غناموضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی
( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
ف
فتویمسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
فردگراییتأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن
از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
فقهمسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیهخوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
فیلمپلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
فیلمنامه نویسینقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
ق
قوم کردموضوعات محوری در موسیقیشناسی قومیکردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
ک
کامپوزیتهای پلیمریکامپوزیتهای پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
کلامموضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی
( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
کمپفرسازهای موسیقی دورهی صفوی به روایت کمپفر و شاردن
مقایسهای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامهی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
کمدیپژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
کمدیا دل آرتهپژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
کمدی رومیپژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
کمدی کهنپژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
کمدی نوپژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
وزنبررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
وصف ملازمموضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی
( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
ه
هامونبازنمایی چالشهای روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانهشناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
هگلرابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
هنر چندرسانهایعناصر نمایشی در پردهخوانی به عنوان هنری چندرسانهای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
هنر رمانتیکرابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد