آ
-
آریوپاگوس
اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سهگانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
-
آیسخولوس
اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سهگانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
ا
-
اعتدال سیاسی
اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سهگانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
-
اکبر رادی
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
-
الیویه مسیان
بررسی تم خداوند در قطعههای اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
انیمیشن
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
-
اهل موسیقی
موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
-
اورستیا
اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سهگانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
ب
-
بیات تهران
غزلخوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
-
بازاریابی موسیقی
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
-
بیان
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
-
بهرام بیضایی
فراداستان تاریخنگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سهبرخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
پ
-
پداگوژی
پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
پدیدة بیگانههراسی
بازتاب پدیدۀ بیگانههراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
-
پسامدرنیسم
فراداستان تاریخنگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سهبرخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
ت
-
تاجر ونیزی شکسپیر
بازتاب پدیدۀ بیگانههراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
-
تخیل شاعرانه
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
-
تدبیر عقلانی
اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سهگانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
-
تصویر- حرکت
هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
-
تصویر- زمان
هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
-
تعزیه
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
-
تهیة موسیقی
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
چ
-
چهارپاره
غزلخوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
خ
-
خارج از قاب
زیباییشناسی قاببندی و قابزدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
د
-
دایجسیس
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
-
داشمشدی
غزلخوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
-
دربار و موسیقی
موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
-
دیرند
هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
ر
-
رفتار تهیة موسیقی
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
-
رفتار مصرفکنندگان موسیقی
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
-
رفتار مصرفی موسیقی
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
-
رویا
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
-
روایتشناسی
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
ز
-
زیباییشناسی تصویر
زیباییشناسی قاببندی و قابزدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
ژ
-
ژیل دلوز
هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
س
-
سازهای بادی
پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
سازهای رزمی در تاریخ ایران
نقش موسیقی در جنگها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
-
سازهای رزمی در نگارهها
نقش موسیقی در جنگها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
-
سبک بینالملل
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
-
سبک تهران
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
-
سینمای ایران
زیباییشناسی قاببندی و قابزدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
-
سه بَرخوانی از اژدهاک
فراداستان تاریخنگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سهبرخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
-
سونوریته
پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
ش
-
شایلاک یهودی
بازتاب پدیدۀ بیگانههراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
-
شرق انگلستان
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
-
شعر
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
ط
-
طراحی صحنه
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
غ
-
غزل
غزلخوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
ف
-
فراداستان تاریخنگارانه
فراداستان تاریخنگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سهبرخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
-
فلوت
پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
فِن
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
ق
-
قاب بندی
زیباییشناسی قاببندی و قابزدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
-
قابزدایی
زیباییشناسی قاببندی و قابزدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
ک
-
کاریل چرچیل
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
-
کرنای و انواع آن
نقش موسیقی در جنگها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
-
کلاسیسیسم اروپا
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
-
کنسرواتوار پاریس
پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
کوچهباغی
غزلخوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
گ
-
گروه خودی- غیرخودی
بازتاب پدیدۀ بیگانههراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
-
گیلان
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
ل
-
لوریان/ لولیان
موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
م
-
متامورف
بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
-
مجموعة بیست نگاه
بررسی تم خداوند در قطعههای اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
مدار صفر درجه
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
-
مرگ در پاییز
رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
-
معماری ملی
راهبردهای طراحی صحنههای تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعههای تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوههای معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
-
میمسیس
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
-
موسیقی غزنوی
موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
ن
-
نظام موسیقایی
موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
-
نظریة تهدید یکپارچه
بازتاب پدیدۀ بیگانههراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
-
نقالی
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
-
نقش موسیقی در جنگها
نقش موسیقی در جنگها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
-
نگاه پدر
بررسی تم خداوند در قطعههای اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
نگاه کلیسای عشق
بررسی تم خداوند در قطعههای اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
نمایش ایرانی
شکلگیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
ه
-
هانری برگسون
هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد