آ
-
آرنولد شوئنبرگ
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
-
آروُ پَرت
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
-
آیسخولوس
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
ا
-
ارکستر
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
استانیهفسکی
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
استدلال استقرایی
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
استدلال قیاسی
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
الیناسیون
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
الیناسیونِ موسیقایی
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
ب
-
باختین
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
باروک
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
پ
-
پایانبندی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
-
پیرنگ نمایشی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
-
پروتستان
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
ت
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
-
تصاویر متحرک
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
تفلیس
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
تینتینابولی
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
-
تئاتر لهستان
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
د
-
دکوپاژ
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
دوده کافونیک
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
ر
-
ریتروگراد
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
-
رمزگانهای خودی شده
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
روایت اعتمادناپذیر در سینما
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
روایت-شناسی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
-
روند کاهشی و افزایشی
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
ز
-
زنجیره ارزش
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
س
-
سرناد
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
-
سیستم اجتماعی
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
سکانس شروع
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
سلامتی
حرکت با ضربآهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیتبدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
-
سینما
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
سینمای تکنوآر
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
سینمای کلاسیک
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
سونِت
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
ش
-
شخصیت کانونی
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
شکسپیر
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
-
شهر سینماتیک
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
شهر مدرن
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
ص
-
صنعت سینما
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
ع
-
عدالت
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
-
علمیتخیلی
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
عناصر تکرار شونده
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ف
-
فرم
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
فرهنگ موسیقایی
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
فرهنگ/نه ـ فرهنگ
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
فضای سینماتیک
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
فضای شهری
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
فعالیتبدنی
حرکت با ضربآهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیتبدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
-
فیلم نوآر
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ق
-
قانون
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
ک
-
کاتولیک
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
-
کنشِ تراژیک
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
گ
-
گارژنیتزه
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
گسست/پیوستگی
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
گفتگوی بینافرهنگی
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
م
-
مدلسازی
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
-
میرزاآقا تبریزی
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
میزان
حرکت با ضربآهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیتبدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
-
مشاهده
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
منطق گفتگویی
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
موسیقی
حرکت با ضربآهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیتبدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
-
موسیقی ایرانی
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
ن
-
نظریات پستمدرن
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
نظریه شناخت
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
نظریه کارناوال
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
نقد و بررسی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
-
نقطه دید
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
نیکلاس لومان
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
نمایشنامههای ایرانی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
و
-
واخوان
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
ه
-
هامارتیا
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
-
هملت
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
-
هنر
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد