آ
-
آصفی، یحیی
حرکت با ضربآهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیتبدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
ا
-
اعتماد سعید، مهدی
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
اکبری، مجید
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
الیاسی، اتابک
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
-
الستی، احمد
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
ب
-
بختیاریان، مریم
نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
-
بصیری، آیدا
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
پ
-
پیراوی ونک، مرضیه
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
پویانیا، اشکان
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
ت
-
توحیدی، سپیده
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ح
-
حنیف، محسن
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
-
حنیف، محمد
باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
خ
-
خاکسار، علی
مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدلسازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
خلیلی، امیر حسین
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
د
-
دهقانپور، حمید
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
ز
-
زاهدی، فریندخت
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
س
-
سجودی، فرزان
گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامهی طریقهی حکومت زمانخان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
-
سعیدزاده، بهاره
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
ش
-
شفیعی، اسماعیل
بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیهفسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
-
شهبا، محمد
رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
ص
-
صیاد، علیرضا
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
ع
-
عادل، شهابالدین
بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ق
-
قهرمانی، محمد باقر
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
ک
-
کیانیان، مجید
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
م
-
مختاباد، سید مصطفی
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
-
مستشرق، محمدجعفر
بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانسهای شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
-
مصلّی، مهسا
بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
-
مظاهریان، حامد
ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
ن
-
ناظر، عرفان
تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدیهایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
-
نورانی، محسن
تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
ه
-
هنرمند، امین
بررسی تینتینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روشهای تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
ی
-
یوسفیان کناری، محمد جعفر
مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایانبندی نمایشی در درامهای دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد