نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرامسایشگاه مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

ا

  • اگزیستانسیالیسم مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

ب

  • بازنمایی خشونت نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
  • بهمن فرسی مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

پ

  • پساپدیدارشناسی نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
  • پیتر بروک مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]

ت

  • تئاتر بی‌واسطه مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
  • تحلیل ساختار وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
  • تیم برتون ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]

خ

  • خیال ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]

د

  • درام رمانتیک پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
  • دن آیدی نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]

ژ

  • ژیلبر دوران ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]

س

  • سرنوشت پرویز پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
  • سینما ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]

ش

  • شیدوش و ناهید پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

ط

  • طوفان مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]

ع

  • علی‌محمدخان اویسی پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

ف

  • فرم موسیقی وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
  • فلسفه فناوری نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
  • فناوری سینما نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]

ک

  • کنسرتو مندلسون وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
  • کوفی آگاوو وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]

م

  • ماهی ‌بزرگ ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
  • ملال خلاقانه مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
  • میرزا ابوالحسن خان فروغی پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

ن

  • نمایشنامه مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

و

  • ویلیام شکسپیر مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]

ه

  • هملت مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]

ی

  • یان کات مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]