آ
-
آرامسایشگاه
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
ا
-
اگزیستانسیالیسم
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
ب
-
بازنمایی خشونت
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
-
بهمن فرسی
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
پ
-
پساپدیدارشناسی
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
-
پیتر بروک
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
ت
-
تئاتر بیواسطه
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
-
تحلیل ساختار
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
-
تیم برتون
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
خ
-
خیال
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
د
-
درام رمانتیک
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
-
دن آیدی
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
ژ
-
ژیلبر دوران
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
س
-
سرنوشت پرویز
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
-
سینما
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
ش
-
شیدوش و ناهید
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
ط
-
طوفان
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
ع
-
علیمحمدخان اویسی
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
ف
-
فرم موسیقی
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
-
فلسفه فناوری
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
-
فناوری سینما
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
ک
-
کنسرتو مندلسون
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
-
کوفی آگاوو
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
م
-
ماهی بزرگ
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
-
ملال خلاقانه
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
-
میرزا ابوالحسن خان فروغی
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
ن
-
نمایشنامه
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
و
-
ویلیام شکسپیر
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
ه
-
هملت
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
ی
-
یان کات
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد