نمایه نویسندگان

ا

  • امامی، طاهره مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

ب

  • بلخاری قهی، حسن ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
  • بهشتی، ستاره وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]

ح

  • حامد سقایان، مهدی مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]

د

  • دادخواه تهرانی، مریم پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

ز

  • زارع، نیلوفر پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

س

  • سرسنگی، مجید پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]

ش

  • شیخ مهدی، علی نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]

ع

  • علوی طلب، میترا مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]

ف

  • فاتح دریانی، امیرحسین مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
  • فخر، ایمان وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
  • فلاح پور، مجتبی نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]

م

  • مجیدی، سعید وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
  • محمودی بختیاری، بهروز پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
  • ممکن، حامد ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]