ا
-
امامی، طاهره
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
ب
-
بلخاری قهی، حسن
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
-
بهشتی، ستاره
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
ح
-
حامد سقایان، مهدی
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
د
-
دادخواه تهرانی، مریم
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
ز
-
زارع، نیلوفر
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
س
-
سرسنگی، مجید
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
ش
-
شیخ مهدی، علی
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
ع
-
علوی طلب، میترا
مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 19-29]
ف
-
فاتح دریانی، امیرحسین
مؤلفههای تئاتر بیواسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایشهای طوفان و هملت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 31-43]
-
فخر، ایمان
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
-
فلاح پور، مجتبی
نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر اساس پدیدارشناسی دن آیدی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 61-70]
م
-
مجیدی، سعید
وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورتبندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 71-80]
-
محمودی بختیاری، بهروز
پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علیمحمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-18]
-
ممکن، حامد
ساختارهای تخیل در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 45-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد