آ
-
آرایه
آرایه به مثابه عنصری ساختاری در موسیقی دستگاهی ایران [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
-
آهسته با گل سرخ
بررسی نوبتگیری و کنشهای گفتاری در نمایشنامهی آهسته با گل سرخ
با تکیه بر مطالعات سبکشناسی درام [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 53-60]
ا
-
ادبیات داستانی
تأثیر روایت مدرن بر موج نوی سینمای ایران
(مورد کاوی: فیلم های گاو و شازده احتجاب) [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 25-34]
-
اقتباس
تاریخ، اقتباس و تصاحب در سینما [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 15-24]
-
اکبر رادی
بررسی نوبتگیری و کنشهای گفتاری در نمایشنامهی آهسته با گل سرخ
با تکیه بر مطالعات سبکشناسی درام [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 53-60]
-
اکسپرسیونیسم
زیبایی شناسی سایه پردازی در فیلم-نوآر [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 35-52]
-
انیمیشن صنعتی
عدم توفیق تولید انبوه انیمیشن در ایران با رویکرد مدیریت تولید، دهه 1380- 1390 [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 61-68]
ب
-
بازی رایانهای
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
-
بینامتنیت
تاریخ، اقتباس و تصاحب در سینما [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 15-24]
ت
-
تاریخ
تاریخ، اقتباس و تصاحب در سینما [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 15-24]
-
تحریر
آرایه به مثابه عنصری ساختاری در موسیقی دستگاهی ایران [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
-
تصاحب
تاریخ، اقتباس و تصاحب در سینما [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 15-24]
-
تماشاگر
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
-
تولید انبوه
عدم توفیق تولید انبوه انیمیشن در ایران با رویکرد مدیریت تولید، دهه 1380- 1390 [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 61-68]
ح
-
حیات ذهنی و عملی
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
ر
-
روایت
تاریخ، اقتباس و تصاحب در سینما [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 15-24]
-
روایت مدرن
تأثیر روایت مدرن بر موج نوی سینمای ایران
(مورد کاوی: فیلم های گاو و شازده احتجاب) [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 25-34]
س
-
سازمان هنری
عدم توفیق تولید انبوه انیمیشن در ایران با رویکرد مدیریت تولید، دهه 1380- 1390 [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 61-68]
-
سایه
زیبایی شناسی سایه پردازی در فیلم-نوآر [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 35-52]
-
سبکشناسی درام
بررسی نوبتگیری و کنشهای گفتاری در نمایشنامهی آهسته با گل سرخ
با تکیه بر مطالعات سبکشناسی درام [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 53-60]
ش
-
شازده احتجاب
تأثیر روایت مدرن بر موج نوی سینمای ایران
(مورد کاوی: فیلم های گاو و شازده احتجاب) [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 25-34]
-
شکل(فرم)
زیبایی شناسی سایه پردازی در فیلم-نوآر [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 35-52]
ف
-
فیلم-نوآر
زیبایی شناسی سایه پردازی در فیلم-نوآر [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 35-52]
ک
-
کاربر
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
-
کنشهای گفتاری
بررسی نوبتگیری و کنشهای گفتاری در نمایشنامهی آهسته با گل سرخ
با تکیه بر مطالعات سبکشناسی درام [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 53-60]
گ
-
گاو
تأثیر روایت مدرن بر موج نوی سینمای ایران
(مورد کاوی: فیلم های گاو و شازده احتجاب) [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 25-34]
م
-
مخاطب
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
-
مُد
آرایه به مثابه عنصری ساختاری در موسیقی دستگاهی ایران [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
-
مدیریت تولید
عدم توفیق تولید انبوه انیمیشن در ایران با رویکرد مدیریت تولید، دهه 1380- 1390 [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 61-68]
-
موج نوی سینمای ایران
تأثیر روایت مدرن بر موج نوی سینمای ایران
(مورد کاوی: فیلم های گاو و شازده احتجاب) [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 25-34]
-
موسیقی آوازی
آرایه به مثابه عنصری ساختاری در موسیقی دستگاهی ایران [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
-
موسیقی دستگاهی
آرایه به مثابه عنصری ساختاری در موسیقی دستگاهی ایران [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 5-14]
ن
-
نقد میزانسن
زیبایی شناسی سایه پردازی در فیلم-نوآر [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 35-52]
-
نوبتگیری
بررسی نوبتگیری و کنشهای گفتاری در نمایشنامهی آهسته با گل سرخ
با تکیه بر مطالعات سبکشناسی درام [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 53-60]
ه
-
هنر رسانهای
بازی رایانهای در مقام متن هنری
بررسی و تحلیل وضعیت مواجهه با بازیهای رایانهای به مثابه آثار هنری [دوره 17، شماره 2، 1392، صفحه 69-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد