اکبرزاده، فریبا؛ دهباشی، مهدی؛ شانظری، جعفر (1393). بررسی و تحلیل تطبیقی مرگ و رابطهی آن با معنای زندگی از دیدگاه مولوی و هایدگر، الهیات تطبیقی،) 5 (11، 20-1، Dor.20.1001.1.20089651.1393.5.11.1.8
حسینی، پگاه سادات (1399). چگونگی بازنمایی مرگ در دو انیمیشن کوکو و پارانورمن بر اساس ادراک ذهنی کودکان، پایاننامه کارشناسی ارشد تصویرسازی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره تهران.
رابرتزای، ونز (1984). مرگ و جاودانگی در اندیشه هایدگر و عرفان اسلامی، ترجمه شهین اعوانی(1367)، فرهنگ، 2 و 3، 246-209.
سامع، سیدجمال (1395). تأملی بر معنای مرگاندیشی درفلسفة هایدگر، تأملات فلسفی، 17، 186-155. Dor.20.1001.1.22285253.1395.6.17.7.7
شفیعی، اسماعیل؛ خیری، حسن (1397). بررسی ماهیت مرگ و هستی کاراکترهای اصلی تراژدیهای چهارگانة شکسپیر بر اساس آراء هایدگر، نشریه تئاتر، 27، 76-54
عسگری یزدی، علی و میرزایی، مسعود (1397). مرگاندیشی و معنای زندگی در هایدگر، مجله علمی فلسفه دین، 15(1) 25-49، doi: 10.22059/jpht.2018.242285.1005509
کمپانی زارع، مهدی (1389). هستی در آیینه نیستی، کتاب ماه فلسفه، 42، 135-131.
موحدی، راضیه (1400). بازنمایی مرگ و جهان پس از مرگ در انیمیشن کوکو و پیامدهای آن برای تربیت دینی کودکان مسلمان در تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد جامعهشناسی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
هایدگر، مارتین (1993). هستی و زمان، ترجمه: عبدالکریم رشیدیان (1389)، تهران: نشر نی.
هایدگر، مارتین (1993). هستی و زمان، ترجمه: عبدالکریم رشیدیان. (1400)، تهران: غزال.
Heidigger, Martin (1985). Being and Time. Translated by. J. Macquarrie & E. S. Robinson. New York: Harper and Row. Heidegger, Martin (1997). Kant and the Problem of Metaphysics. Translated by R. Taft. Bloomington. Indiana University Press.