آرشیو شخصی نگارنده (شامل صفحات گرامافن 78دور و 45دور).
بهارلو، محمد (1336)،کتاب سوم موسیقی ایرانی، چاپخانهی فردوسی، تهران. تهرانی، حسین (1347)، مصاحبهی رادیویی با رادیو ایران.
تهماسبی، ارشد (1393)، آلبوم صدرَنگ رِنگ، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
جعفرزاده، خسرو (1392)، موسیقی ایرانیشناسی، هنر موسیقی، تهران.
خالقی، روحالله (1391)، موسیقی ایران، بازنویسی و یادداشتها: فرهود صفرزاده، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
رهبری، علی (1388)، یک اشتباه بزرگ، هنر موسیقی، مرداد، شمارهی 101، صص 4 – 13.
سپنتا، ساسان (1377)، تاریخ تحول ضبط موسیقی در ایران، مؤسسهی فرهنگی هنری ماهور، تهران.
سپهری، هادی (1394)، نگاهی به نحوهی نگارش چند نوع ریتم و وزن خاص در موسیقی ایران، فصلنامه ی موسیقی ماهور، تابستان، شمارهی 68، صص 65- 79. شهنازی، علیاکبر (1385)، آلبوم ردیف دورهی عالی استاد علیاکبرخان شهنازی، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
فاطمی، ساسان (1393)، جشن و موسیقی در فرهنگهای شهری ایرانی، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
فاطمی، ساسان (1394)، ریتم چندزمانه در موسیقی ایرانی ـ عربی ـ ترکی، فصلنامهی موسیقی ماهور، بهار، شمارهی 67، صص 51 - 83.
فروتن، یوسف (1390)، آلبوم ضربیهای قدیمی 2، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
فرهت، هرمز (1394)، دستگاه در موسیقی ایرانی، ترجمهی مهدی پورمحمد، چاپ ششم، پارت، تهران.
فیاض، محمدرضا (1393)، گفتمانهای ریتمیک در موسیقی ایران: دورههای قاجار و پهلوی، فصلنامهی موسیقی ماهور، بهار، شمارهی 63، صص 185- 204. کنییر، مایکل (1386)، صفحههای فارسی شرکت گرامافن: 1899 تا 1934، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، تهران.
کیانی، مجید (1392)، هفت دستگاه موسیقی ایرانی، سورهی مهر، تهران.
مشحون، حسن (1388)، تاریخ موسیقی ایران، چاپ دوم، فرهنگ نشر نو، تهران. معروفی، موسی (1389)، آلبوم ردیف هفت دستگاه موسیقی ایرانی، اجرا: سلیمان روحافزا، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
منصور، امیر (1384- 1392) مجموعه مقالات در ژورنال صفحهسنگی . مهرانی، حسین (1379)، خوشنواز: نواختههای استاد غلامحسین بیگجهخانی، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.
مهرانی، حسین (1383)، کتاب سرایش: مبانی نظری موسیقی غربی و ایرانی، ج1، مؤلف، تهران. میرزاعبدالله (1385)، آلبوم ردیف میرزاعبدالله برای تار و سهتار، اجرای استاد نورعلی برومند، مؤسسهی فرهنگی ـ هنری ماهور، تهران.