نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آئین-اسطوره کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • آموزش انسانگرایانه میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
  • آموزش گیتار میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
  • آنا کارنینا نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
  • آهنگ سازی سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
  • آیکونوگرافی مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
  • آیکونوگرافی موسیقی مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]

ا

  • ابوا روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
  • ارزیابی مخاطرات طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
  • اسماعیل خلج نقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]
  • اشیا نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • اصطخاب (کوک) شدود سه‌گانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
  • اضطراب مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
  • اضطراب اجرایی ارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
  • اگزیستانسیالیسم مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
  • انگشت‌گذاری روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
  • انیمیشن تجاری چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
  • انیمیشن واقعیت مجازی داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • ایدئولوژی کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]

ب

  • باخ اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شماره‌ی 3 ویُلن‌سِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
  • باغشی تحول سنت باغشی‌گری در ترکمن‌صحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
  • بانوی زیبای من نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
  • برند چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
  • بسط و گسترش تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
  • بهزاد رنجبران تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
  • بیضایی بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
  • بیضایی نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
  • بیگانگی مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]

پ

  • پیکرک‌های ایلامی بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]

ت

  • تأثیر مدها شدود سه‌گانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
  • تاریخ موسیقی ایران مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
  • تاریخ موسیقی ایران پیشینه‌ی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دوره‌ی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
  • تحلیل‌گفتمان انتقادی نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
  • تراژدی اگزیستانسیالیستی مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
  • ترکمنستان تحول سنت باغشی‌گری در ترکمن‌صحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
  • ترکمن‌صحرا تحول سنت باغشی‌گری در ترکمن‌صحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
  • تغییرات موسیقایی تحول سنت باغشی‌گری در ترکمن‌صحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
  • تفاوت‌های جنسیتی مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
  • تفسیر اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شماره‌ی 3 ویُلن‌سِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
  • تکنوازی پیشینه‌ی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دوره‌ی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
  • تکنیک‌های گسترش‌یافته‌ روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
  • تمبک بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • تنوع تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
  • تولید فیلم طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
  • تیموری شدود سه‌گانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]

ج

  • جامعه‌شناسی بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
  • جان کِیج سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
  • جایگاه مخاطب سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
  • جدایی نادر از سیمین مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]

چ

  • چپله مطالعۀ فرم چپله‌های هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
  • چهارسالانه پراگ(پی کیو) نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • چهار صندوق بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]

ر

  • رتوریک اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شماره‌ی 3 ویُلن‌سِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]
  • ردیابی چشم مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
  • رسانه تعاملی داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • رمانتیسم مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
  • روانشناسی رشد میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
  • روایت تعاملی داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • رولان بارت نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
  • رویکرد بازتاب بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • ریتم بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • ریتم شنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]

ز

  • زار شنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
  • زن نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]

ژ

  • ژان پیاژه میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
  • ژانر کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • ژانر سامورایی کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]

س

  • ساختارگرایی تکوینی بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
  • ساز کوبه ای بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • سازندگان نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • ساعات تمرین ارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
  • سنّت‏ گرایان مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
  • سیاه و سفید نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
  • سینما مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
  • سینما کارکردهای اجتماعی ژانر سینمایی سامورایی از دو منظر ایدئولوژیک و آئینی-اسطوره‎ای [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • سینما عصب‌شناسی مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]

ش

  • شاهنامه فردوسی تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
  • شبه نمایش نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • شخصیت مسکات چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
  • شَدّ شدود سه‌گانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
  • شعر ده‌هجایی مطالعۀ فرم چپله‌های هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
  • شکنر حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • شیوه نامه میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]

ص

  • صحنه‌آرایی نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • صحنه‌پردازی نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • صفوی شدود سه‌گانه در آثار مراغی و فرزندش عبدالعزیز [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]

ط

  • طراحی صحنه معاصر نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • طراحی لباس فیلم نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]

ع

  • عروسک حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • عملکرد تحصیلی ارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]
  • عناصر موسیقی اقناعِ سخنورانه در موسیقی یوهان سباستین باخ، با نگاهی بر پرلود سوییت شماره‌ی 3 ویُلن‌سِل در دو ماژور BWV 1009 [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-16]

ف

  • فرکلاف نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
  • فرم مطالعۀ فرم چپله‌های هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
  • فضای مشترک نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • فضای معماری ناپایدار نقش رویداد هنری "چهار سالانه پراگ"(پی کیو ) در تبیین طراحی صحنه معاصر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 55-66]
  • فضای نمایش بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • فمنیسم نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]

گ

  • گروه‌نوازی پیشینه‌ی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دوره‌ی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]

ل

  • لوت بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
  • لوسین گلدمن بررسی جامعه شناسانۀ نمایشنامۀ چهارصندوق نوشته بهرام بیضایی با تکیه بر آرای لوسین گلدمن [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]

م

  • مانفرد مفهوم «تراژدی اگزیستانسیالیستی» در نمایشنامه «مانفرد» اثر لرد بایرون [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 27-36]
  • مثال افلاطونی مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
  • محیطی حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • مدیریت مخاطرات طراحی الگوی مدیریت مخاطرات تولید فیلم [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 33-42]
  • مردسالاری نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
  • مرزیندی حذف مرزهای مکانی در تئاتر عروسکی با توجه به نظریات ریچارد شکنر، و نقش آن در گسترش روابط میان عوامل اجرایی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • معماری و دراماتورژی بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • مکان نمایش بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • مکتب برلین   میزان تحقق اهداف نویسنده در شیوه نامه آموزش گیتار به کودکان ایرانی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
  • مواد غذایی چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 37-48]
  • موسیقی مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
  • موسیقی آئینی بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
  • موسیقی ایلامی بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
  • موسیقی ترکمنی تحول سنت باغشی‌گری در ترکمن‌صحرا: موردی خاص از تغییرات موسیقایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 37-46]
  • موسیقی در تصاویر مطالعه آیکونوگرافی موسیقی ایران؛ بررسی خطاهای تفسیر، تبیین روش و ارایه راهکار [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 25-36]
  • موسیقی درمانی شنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
  • موسیقی قرن بیستم سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
  • موسیقی کردستان مطالعۀ فرم چپله‌های هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
  • موسیقی کلاسیک ایران بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • موسیقی مذهبی بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
  • موسیقی هورامان مطالعۀ فرم چپله‌های هورامان از منظر ارتباط کلام و موسیقی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 81-90]
  • مولتی‌فونیک روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]

ن

  • نُت نویسی سیر دگرگونی ساختاری موسیقی جان کِیج (مطالعه موردی: آهنگ سازی، نُت نویسی، جایگاه مخاطب) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 43-56]
  • نخل‌بندان نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • نخل‌بندی نخل بندی؛ نمونه ای از صحنه آرایی در حوزۀ فرهنگ ایران [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • نظام پوشاک نقش رنگ سیاه و سفید در طراحی لباس فیلم مبتنی بر نشانه شناسی رولان بارت ( مطالعه موردی: 2 فیلم سینمایی آناکارنینا و بانوی زیبای من) [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 73-80]
  • نظام نت‌نگاری روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
  • نظم گفتمانی نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
  • نقد کهن‌الگویی نقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]
  • نقطه توجه مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-86]
  • نگارش روش‌های نگارش مولتی‌فونیک‌ها در نوازندگی ساز ابوا؛ و ارائه‌ی راهکار اصلاحی و کاربردی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 59-72]
  • نگارگری بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • نمادپردازی مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]
  • نمایش ایرانی بازخوانی مکان و فضای نمایش ایرانی در منتخبی از نگارگری ایرانی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • نمایش‌نامه نمایشی از آن دیگری: بررسی مردسالاری و زن ستیزی با خوانشی فمنیستی در سه نمایش نامه بهرام بیضایی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 47-58]
  • نمایشنامه مرگ یزدگرد نظم گفتمانی در نمایشنامه مرگ یزدگرد بر اساس نظریه فرکلاف [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 15-24]
  • نوازندگان ایلامی بررسی لوت‌های نقش شده در پیکرک‌های سفالین ایلام باستان [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 17-24]
  • نوازندگی ارتباط میزان ساعات تمرین با اضطراب و عملکرد اجراییِ دانشجویان نوازندگی سازهایِ غربی در امتحانات عملی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 25-32]

و

  • واقعیت مجازی داستانگویی تعاملی: مطالعه سهم مخاطب، مولف و روایت در انیمیشن‌های واقعیت مجازی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • وحدت تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]

ه

  • هرمزگان شنود موسیقی در آیین زار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 67-76]
  • هفت خوان رستم تحلیل قطعۀ "هفت خوان" اثر بهزاد رنجبران با تمرکز بر نحوۀ ایجاد وحدت و تنوع [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 13-26]
  • همنشینی سازها پیشینه‌ی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دوره‌ی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
  • همنوازی بررسی نقش ساز تمبک در همنوازی با سازهای ملودیک موسیقی کلاسیک ایران [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • همنوازی پیشینه‌ی همنوازی و چگونگی همنشینی سازها در تاریخ موسیقی ایران (دوره‌ی اسلامی تا پیش از عصر قاجار) [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 5-16]
  • هنر قدسی مقایسه فیلم با هنرهای سنّتی؛ نقدی فلسفی بر سنّت‏ گرایی از منظر حکمت متعالیه [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 17-24]

ی

  • یونگ نقد کهن الگویی نمایشنامه 6 از هفت نمایش کوتاه اسماعیل خلج [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 77-86]