نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابراهیم گلستان منطق مکالمه‌ در فیلم خشت و آینه (1343)، اثر ابراهیم گلستان [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 137-145]
  • اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش بررسی نقش و آثار گرونوالد در اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش اثر هیندمیت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 5-14]
  • اپرای دیونیزس بررسی تکنیک‌های آهنگسازی ولفگانگ ریم در اُپرای دیونیزُس [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 155-167]
  • اکسپرسیونیست بررسی نقش و آثار گرونوالد در اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش اثر هیندمیت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 5-14]
  • الگو استخراج و طبقه‏‏ بندی الگوهای تارسازی با هدف تشخیص سازندگان تار [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 93-101]
  • انسجام جستاری بر سازماندهی فواصل و رویکرد دُدِکافنیک در موسیقی دمیتری شستاکویچ [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 35-40]

ب

  • بدن بازیگر فضا‌های دیجیتال و سنت خلق محیط‌های انگاره‌گرایانه در صحنه‌پردازی تئاتر معاصر غرب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]

پ

  • پاپیه‌ماشه پیشینۀ ساخت پیکر‌‌ه‌های خمیری و کاغذی در حوزۀ فرهنگ ایران بر اساس منابع مکتوب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • پداگوگی بررسی آموزش پدال در نوازندگی پیانو همراه با مروری بر وضعیت آموزشی آکادمیک در ایران [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 15-22]
  • پدال دمپر بررسی آموزش پدال در نوازندگی پیانو همراه با مروری بر وضعیت آموزشی آکادمیک در ایران [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 15-22]
  • پدیدارشناسی رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • پل هیندمیت بررسی نقش و آثار گرونوالد در اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش اثر هیندمیت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 5-14]
  • پیرنگ عناصر غیرروایتی در فیلم‌ روایتی (بررسی موردی فیلم‌های آخر بهار و چانکینگ اکسپرس) [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
  • پیکرۀ کاغذی پیشینۀ ساخت پیکر‌‌ه‌های خمیری و کاغذی در حوزۀ فرهنگ ایران بر اساس منابع مکتوب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

ت

  • تئاتر رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • تئاتر نوین ایران نقش نهاد بروکراتیک آموزش مدرسه‌ایِ عصر رضاشاه در مشروعیت یابی ساختار میدان تئاتر نوین ایران [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 125-135]
  • تاثیر موسیقی ابعاد موسیقی درمانی در علم موسیقی کهن ایرانی- اسلامی مروری بر رساله های موسیقی قرن 4 -13 ق [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
  • تصویر متحرک فضا‌های دیجیتال و سنت خلق محیط‌های انگاره‌گرایانه در صحنه‌پردازی تئاتر معاصر غرب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • تکنیک‏های آهنگ‌‏سازی بررسی تکنیک‌های آهنگسازی ولفگانگ ریم در اُپرای دیونیزُس [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 155-167]

خ

  • خشت و آینه منطق مکالمه‌ در فیلم خشت و آینه (1343)، اثر ابراهیم گلستان [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 137-145]
  • خمیرکاغذ پیشینۀ ساخت پیکر‌‌ه‌های خمیری و کاغذی در حوزۀ فرهنگ ایران بر اساس منابع مکتوب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

د

  • دُدِکافنی جستاری بر سازماندهی فواصل و رویکرد دُدِکافنیک در موسیقی دمیتری شستاکویچ [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 35-40]
  • درآمد آواز بیات اصفهان مفهوم «سیر نغمگی» در موسیقی دستگاهی ایران (مطالعۀ موردی: درآمد آواز بیات اصفهان) [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 81-91]
  • درک رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • دریافت رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • دستگاه ارائۀ راهکاری برای هارمونیزه‌کردن بر مبنای ساختار فواصل دستگاه سه‌گاه [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 115-123]

ر

  • رساله‌های موسیقی کهن ابعاد موسیقی درمانی در علم موسیقی کهن ایرانی- اسلامی مروری بر رساله های موسیقی قرن 4 -13 ق [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
  • روایت پارامتری عناصر غیرروایتی در فیلم‌ روایتی (بررسی موردی فیلم‌های آخر بهار و چانکینگ اکسپرس) [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

ز

  • زیبایی‏شناسی تصویر تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]

س

  • ساز تار استخراج و طبقه‏‏ بندی الگوهای تارسازی با هدف تشخیص سازندگان تار [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 93-101]
  • سازسازی استخراج و طبقه‏‏ بندی الگوهای تارسازی با هدف تشخیص سازندگان تار [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 93-101]
  • سازماندهی فاصله‌ای جستاری بر سازماندهی فواصل و رویکرد دُدِکافنیک در موسیقی دمیتری شستاکویچ [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 35-40]
  • سازندگان تار استخراج و طبقه‏‏ بندی الگوهای تارسازی با هدف تشخیص سازندگان تار [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 93-101]
  • سبک بررسی آموزش پدال در نوازندگی پیانو همراه با مروری بر وضعیت آموزشی آکادمیک در ایران [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 15-22]
  • سرمایة فرهنگی نقش نهاد بروکراتیک آموزش مدرسه‌ایِ عصر رضاشاه در مشروعیت یابی ساختار میدان تئاتر نوین ایران [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 125-135]
  • سرمایۀ تحصیلی نقش نهاد بروکراتیک آموزش مدرسه‌ایِ عصر رضاشاه در مشروعیت یابی ساختار میدان تئاتر نوین ایران [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 125-135]
  • سریالیسم عناصر غیرروایتی در فیلم‌ روایتی (بررسی موردی فیلم‌های آخر بهار و چانکینگ اکسپرس) [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
  • سه‌گاه ارائۀ راهکاری برای هارمونیزه‌کردن بر مبنای ساختار فواصل دستگاه سه‌گاه [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 115-123]
  • سونات پیانویی موتزارت تأثیرات مکتب منهایم بر دو سونات پیانویی K. 309 و K.311 اثر موتزارت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 71-80]
  • سیر نغمگی مفهوم «سیر نغمگی» در موسیقی دستگاهی ایران (مطالعۀ موردی: درآمد آواز بیات اصفهان) [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 81-91]
  • سینمای ایران تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]

ش

  • شده در تصویر تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]
  • شستاکویچ جستاری بر سازماندهی فواصل و رویکرد دُدِکافنیک در موسیقی دمیتری شستاکویچ [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 35-40]
  • شگردهای سبکی عناصر غیرروایتی در فیلم‌ روایتی (بررسی موردی فیلم‌های آخر بهار و چانکینگ اکسپرس) [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

ع

  • عناصر غیر روایتی عناصر غیرروایتی در فیلم‌ روایتی (بررسی موردی فیلم‌های آخر بهار و چانکینگ اکسپرس) [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

غ

  • غریزه‌ی شنیداری بررسی آموزش پدال در نوازندگی پیانو همراه با مروری بر وضعیت آموزشی آکادمیک در ایران [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 15-22]

ف

  • فضا- صدا بررسی تکنیک‌های آهنگسازی ولفگانگ ریم در اُپرای دیونیزُس [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 155-167]
  • فضاهای دیجیتال فضا‌های دیجیتال و سنت خلق محیط‌های انگاره‌گرایانه در صحنه‌پردازی تئاتر معاصر غرب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • فناوری تلماتیک فضا‌های دیجیتال و سنت خلق محیط‌های انگاره‌گرایانه در صحنه‌پردازی تئاتر معاصر غرب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]

ق

  • قطب زایشگر بررسی تکنیک‌های آهنگسازی ولفگانگ ریم در اُپرای دیونیزُس [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 155-167]

ک

  • کاربرد هنری پدال بررسی آموزش پدال در نوازندگی پیانو همراه با مروری بر وضعیت آموزشی آکادمیک در ایران [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 15-22]
  • کاغذ پیشینۀ ساخت پیکر‌‌ه‌های خمیری و کاغذی در حوزۀ فرهنگ ایران بر اساس منابع مکتوب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • کریستین کانابیش تأثیرات مکتب منهایم بر دو سونات پیانویی K. 309 و K.311 اثر موتزارت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 71-80]

ل

  • لحظه‏های‏گفت‌وگویی تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]

م

  • ماتیاس گرونوالد بررسی نقش و آثار گرونوالد در اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش اثر هیندمیت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 5-14]
  • محیط انگاره‌گرایانه فضا‌های دیجیتال و سنت خلق محیط‌های انگاره‌گرایانه در صحنه‌پردازی تئاتر معاصر غرب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • مخاطب رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • مُد مفهوم «سیر نغمگی» در موسیقی دستگاهی ایران (مطالعۀ موردی: درآمد آواز بیات اصفهان) [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 81-91]
  • مُد ارائۀ راهکاری برای هارمونیزه‌کردن بر مبنای ساختار فواصل دستگاه سه‌گاه [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 115-123]
  • مشروعیت نقش نهاد بروکراتیک آموزش مدرسه‌ایِ عصر رضاشاه در مشروعیت یابی ساختار میدان تئاتر نوین ایران [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 125-135]
  • مقوا پیشینۀ ساخت پیکر‌‌ه‌های خمیری و کاغذی در حوزۀ فرهنگ ایران بر اساس منابع مکتوب [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • مکتب منهایم تأثیرات مکتب منهایم بر دو سونات پیانویی K. 309 و K.311 اثر موتزارت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 71-80]
  • ملودی مفهوم «سیر نغمگی» در موسیقی دستگاهی ایران (مطالعۀ موردی: درآمد آواز بیات اصفهان) [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 81-91]
  • منطق مکالمه‏ای منطق مکالمه‌ در فیلم خشت و آینه (1343)، اثر ابراهیم گلستان [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 137-145]
  • موسیقی ایران ابعاد موسیقی درمانی در علم موسیقی کهن ایرانی- اسلامی مروری بر رساله های موسیقی قرن 4 -13 ق [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
  • موسیقی درمانی ایران باستان ابعاد موسیقی درمانی در علم موسیقی کهن ایرانی- اسلامی مروری بر رساله های موسیقی قرن 4 -13 ق [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
  • موسیقی دستگاهی ایران مفهوم «سیر نغمگی» در موسیقی دستگاهی ایران (مطالعۀ موردی: درآمد آواز بیات اصفهان) [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 81-91]
  • میخائیل باختین منطق مکالمه‌ در فیلم خشت و آینه (1343)، اثر ابراهیم گلستان [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 137-145]
  • می‏شود در تصویر تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]

ن

  • نما/ نمای معکوس تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380 [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 103-114]
  • نمایش عروسکی رویکرد پدیدارشناسانه به دریافت مخاطب در نمایش عروسکی [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 147-154]
  • نهاد بوروکراتیک آموزش نقش نهاد بروکراتیک آموزش مدرسه‌ایِ عصر رضاشاه در مشروعیت یابی ساختار میدان تئاتر نوین ایران [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 125-135]
  • نوکلاسیک بررسی نقش و آثار گرونوالد در اپرا و سمفونی ماتیاس نقاش اثر هیندمیت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 5-14]

و

  • ولفگانگ ریم بررسی تکنیک‌های آهنگسازی ولفگانگ ریم در اُپرای دیونیزُس [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 155-167]

ه

  • هارمونی ارائۀ راهکاری برای هارمونیزه‌کردن بر مبنای ساختار فواصل دستگاه سه‌گاه [دوره 22، شماره 2، 1396، صفحه 115-123]

ی

  • یوهان شتامیتز تأثیرات مکتب منهایم بر دو سونات پیانویی K. 309 و K.311 اثر موتزارت [دوره 22، شماره 1، 1396، صفحه 71-80]