نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آریوپاگوس اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سه‌گانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
  • آیسخولوس اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سه‌گانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]

ا

  • اعتدال سیاسی اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سه‌گانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
  • اکبر رادی رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
  • الیویه مسیان بررسی تم خداوند در قطعه‌های اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
  • انیمیشن بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
  • اهل موسیقی موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
  • اورستیا اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سه‌گانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]

ب

  • بازاریابی موسیقی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
  • بهرام بیضایی فراداستان تاریخ‌نگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سه‌برخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
  • بیات تهران غزل‏خوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
  • بیان بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]

پ

  • پداگوژی پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
  • پدیدة بیگانه‌هراسی بازتاب پدیدۀ بیگانه‌هراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • پسامدرنیسم فراداستان تاریخ‌نگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سه‌برخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]

ت

  • تاجر ونیزی شکسپیر بازتاب پدیدۀ بیگانه‌هراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • تخیل شاعرانه بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
  • تدبیر عقلانی اعتدال سیاسی و تدبیر عقلانی در سه‌گانة اورستیا اثر آیسخولوس: با تأملی بر مسألة آریوپاگوس [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 41-52]
  • تصویر- حرکت هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
  • تصویر- زمان هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
  • تعزیه شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
  • تهیة موسیقی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]

چ

  • چهارپاره‏ غزل‏خوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]

خ

  • خارج از قاب زیبایی‌شناسی قاب‌بندی و قاب‌زدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]

د

  • داش‏مشدی غزل‏خوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]
  • دایجسیس شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
  • دربار و موسیقی موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
  • دیرند هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]

ر

  • رفتار تهیة موسیقی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
  • رفتار مصرف‌کنندگان موسیقی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
  • رفتار مصرفی موسیقی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 77-84]
  • روایت‌شناسی شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
  • رویا بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]

ز

  • زیبایی‌شناسی تصویر زیبایی‌شناسی قاب‌بندی و قاب‌زدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]

ژ

  • ژیل دلوز هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]

س

  • سازهای بادی پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
  • سازهای رزمی در تاریخ ایران نقش موسیقی در جنگ‌ها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
  • سازهای رزمی در نگاره‌ها نقش موسیقی در جنگ‌ها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
  • سبک بین‌الملل راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
  • سبک تهران راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
  • سه بَرخوانی از اژدهاک فراداستان تاریخ‌نگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سه‌برخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
  • سونوریته پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
  • سینمای ایران زیبایی‌شناسی قاب‌بندی و قاب‌زدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]

ش

  • شایلاک یهودی بازتاب پدیدۀ بیگانه‌هراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • شرق انگلستان رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
  • شعر بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]

ط

  • طراحی صحنه راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]

غ

  • غزل‏‏ غزل‏خوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]

ف

  • فراداستان تاریخ‌نگارانه فراداستان تاریخ‌نگارانه در نمایشنامۀ اژدهاک از سه‌برخوانی اثر بهرام بیضایی [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 25-33]
  • فلوت پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
  • فِن رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]

ق

  • قاب‌ بندی زیبایی‌شناسی قاب‌بندی و قاب‌زدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]
  • قاب‌زدایی زیبایی‌شناسی قاب‌بندی و قاب‌زدایی در سینمای ایران دهه80 [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 5-14]

ک

  • کاریل چرچیل رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
  • کرنای و انواع آن نقش موسیقی در جنگ‌ها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
  • کلاسیسیسم اروپا راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
  • کنسرواتوار پاریس پارامترهای سمعی در آموزش نوازندگی فلوت [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
  • کوچه‏باغی غزل‏خوانی و جایگاه آن در فرهنگ موسیقاییِ ایران [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 69-76]

گ

  • گروه خودی- غیرخودی بازتاب پدیدۀ بیگانه‌هراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • گیلان رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]

ل

م

  • متامورف بررسی شیوه بیانی تکنیک متامورف در بازنمایی تخیل شاعرانه در انیمیشن [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 25-32]
  • مجموعة بیست نگاه بررسی تم خداوند در قطعه‌های اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
  • مدار صفر درجه راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
  • مرگ در پاییز رنگ بومی از مرگ در پاییز تا ِفن توازی ویژگی های اقلیمی در نمایش نامه های بومی اکبر رادی و کاریل چرچیل [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 33-40]
  • معماری ملی راهبردهای طراحی صحنه‌های تهران دوران پهلوی اول در سینما و مجموعه‌های تلویزیونی (با نگاهی خاص به مجموعة تلویزیونی "مدار صفر درجه" در چارچوب نظری "شیوه‌های معماری دوران پهلوی اول" سیدمحسن حبیبی) [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 1-13]
  • موسیقی غزنوی موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
  • میمسیس شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]

ن

  • نظام موسیقایی موسیقی در دورة غزنویان [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 63-68]
  • نظریة تهدید یکپارچه بازتاب پدیدۀ بیگانه‌هراسی در نمایشنامۀ تاجر ونیزیِ ویلیام شکسپیر [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 15-24]
  • نقالی شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]
  • نقش موسیقی در جنگ‌ها نقش موسیقی در جنگ‌ها و انواع سازهای رزمی در ایرانِ دوران اسلامی با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 65-76]
  • نگاه پدر بررسی تم خداوند در قطعه‌های اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
  • نگاه کلیسای عشق بررسی تم خداوند در قطعه‌های اول و آخر مجموعۀ بیست نگاه اثر الیویه مسیان از دو منظر هارمونی و ریتم [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
  • نمایش ایرانی شکل‌گیری نمایش ایرانی از جهانی دایجتیک [دوره 21، شماره 2، 1395، صفحه 15-24]

ه

  • هانری برگسون هستی، زمان و سینما بررسی تأثیر هانری برگسون بر فلسفۀ سینمایی ژیل دلوز [دوره 21، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]