نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرنولد شوئنبرگ تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
  • آروُ پَرت بررسی تین‌تینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روش‌های تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
  • آیسخولوس تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدی‌هایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]

ا

  • ارکستر مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
  • استانیه‌فسکی بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • استدلال استقرایی بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
  • استدلال قیاسی بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
  • الیناسیون مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
  • الیناسیونِ موسیقایی مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

ب

  • باختین بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • باروک باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]

پ

  • پایان‌بندی مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایان‌بندی نمایشی در درام‌های دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
  • پروتستان باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
  • پیرنگ نمایشی مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایان‌بندی نمایشی در درام‌های دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]

ت

  • تئاتر لهستان بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
  • تصاویر متحرک ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
  • تفلیس گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
  • تین‌تینابولی بررسی تین‌تینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روش‌های تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]

د

  • دکوپاژ بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
  • دوده کافونیک تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]

ر

  • رمزگان‌های خودی شده گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
  • روایت اعتمادناپذیر در سینما رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • روایت-شناسی مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایان‌بندی نمایشی در درام‌های دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
  • روند کاهشی و افزایشی بررسی تین‌تینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روش‌های تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]
  • ریتروگراد تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]

ز

  • زنجیره ارزش بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]

س

  • سرناد تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
  • سکانس شروع بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
  • سلامتی حرکت با ضرب‌آهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیت‌بدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
  • سونِت تولد سِرِناد، تزلزل تنالیته [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 27-34]
  • سیستم اجتماعی نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
  • سینما بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
  • سینمای تکنوآر بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • سینمای کلاسیک بررسی تطبیقی قیاس ارسطویی با سکانس‌های شروع پنج فیلم کلاسیک [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]

ش

  • شخصیت کانونی رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • شکسپیر باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
  • شهر سینماتیک ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
  • شهر مدرن ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

ص

  • صنعت سینما بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]

ع

  • عدالت تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدی‌هایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
  • علمی‌تخیلی بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • عناصر تکرار شونده بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]

ف

  • فرم نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
  • فرهنگ موسیقایی مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
  • فرهنگ/نه ـ فرهنگ گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
  • فضای سینماتیک ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
  • فضای شهری ارتباط تعاملی فضاهای سینمایی و فضای شهری معاصر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
  • فعالیت‌بدنی حرکت با ضرب‌آهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیت‌بدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
  • فیلم نوآر بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]

ق

  • قانون تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدی‌هایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]

ک

  • کاتولیک باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
  • کنشِ تراژیک تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدی‌هایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]

گ

  • گارژنیتزه بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • گسست/پیوستگی گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
  • گفتگوی بینافرهنگی گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]

م

  • مدل‌سازی مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
  • مدلسازی معادلات ساختاری بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 17-26]
  • مشاهده نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]
  • منطق گفتگویی بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • موسیقی حرکت با ضرب‌آهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیت‌بدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]
  • موسیقی ایرانی مطالعۀ پدیدۀ «ارکستر» در فرهنگ موسیقایی ایران معاصر، با تکیه بر مُدل‌سازیِ امکان تحقق صور بالقوۀ آن [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
  • میرزاآقا تبریزی گسست و پیوستگی فرهنگی در تئاتر پیشامشروطه بررسی موردی نمایشنامه‌ی طریقه‌ی حکومت زمان‌خان اثر میرزاآقا تبریزی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 27-40]
  • میزان حرکت با ضرب‌آهنگ موسیقی: روشی برای کنترل شدت و افزایش مشارکت در فعالیت‌بدنی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 49-56]

ن

  • نظریات پست‌مدرن بررسی خصوصیات بنیادی سینمای تکنوآر [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • نظریه شناخت رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • نظریه کارناوال بررسی نمودهای آراء و نظریات باختین در تئاتر استانیه‌فسکی [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 61-72]
  • نقد و بررسی مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایان‌بندی نمایشی در درام‌های دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
  • نقطه‌ دید رویکرد شناختی به روایت اعتمادناپذیر در سینما [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • نمایشنامه‌های ایرانی مطالعۀ تطبیقی راهکارهای پایان‌بندی نمایشی در درام‌های دهۀ اخیر ایران [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 57-66]
  • نیکلاس لومان نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]

و

  • واخوان بررسی تین‌تینابولی و روند کاهشی و افزایشی در موسیقی آروُ پَرت و مقایسة آنها با برخی روش‌های تکرار در موسیقی ایرانی [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 5-13]

ه

  • هامارتیا تقابلِ قانون و کنشِ تراژیک در تراژدی‌هایِ آیسخولوس [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 5-16]
  • هملت باروک و استحاله باورهای مذهبی در هملت اثر ویلیام شکسپیر [دوره 20، شماره 1، 1394، صفحه 41-48]
  • هنر نقش مشاهده در هنر معاصر امکان و ضرورت مشاهده در غیاب فرم در هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی از نظر لومان [دوره 20، شماره 2، 1394، صفحه 73-82]