نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیزه بازاریابی فیلم راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
  • آواز ایرانی ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
  • آیین زار مطالعه‌ی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]

ا

  • ابراهیم گلستان دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
  • ابوتراب خسروی مقایسه‌ی جلوه‌های چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
  • ادبیات معاصر ایران مقایسه‌ی جلوه‌های چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
  • ادبیات نمایشی انعکاس ملی‌گرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
  • ارسطو صورت‌های افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
  • اسطوره شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
  • افلاطون صورت‌های افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
  • انحراف ژانر سینمای جدید کره‌جنوبی: تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
  • ایدئولوژی تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]

ب

  • باختین بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامه‏ی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
  • باد مطالعه‌ی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
  • بازار بین‌المللی فیلم ایران راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
  • بازار فیلم راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
  • بازاریابی فیلم راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 33-40]
  • بازی «رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
  • بیماری روحی مطالعه‌ی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
  • بینامتنیت شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
  • بینامتنیت و درام مقایسه‌ی جلوه‌های چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]

پ

  • پسافمینیسم مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی‌ از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
  • پُلی استایلیزم کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]

ت

  • تئاتر شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
  • تئاتردرمانی بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
  • تئاتر دینی نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصر‌سازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
  • تئاتر کودک و نوجوان بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]
  • تحریر ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
  • ترنم‌های آوایی ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]
  • تصویر صورت‌های افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
  • تعلیق بررسی تحلیلی شخصیت‌پردازی و تعلیق در قصه‌های قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]

ج

  • جاذبه طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
  • جمع نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
  • جمع تام نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
  • جموع ناقصه نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]

چ

  • چندآوایی مقایسه‌ی جلوه‌های چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]

ح

  • حرکت صورت‌های افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]
  • حیات سازها نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]

د

  • دارسی پکت سینمای جدید کره‌جنوبی: تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
  • دودکافونی کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
  • دیگری بزرگ تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]

ر

  • رئالیسم گروتسک بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامه‏ی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
  • رسالات قدیم موسیقی نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
  • رضاشاه انعکاس ملی‌گرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
  • رقص «رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
  • روایت سینمای جدید کره‌جنوبی: تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
  • رومئو و ژولیت بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامه‏ی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]

ز

  • زبان فارسی ترنم های آوایی در آواز ایرانی: مطالعه ی موردیِ درآمدِ دستگاه چهارگاه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 23-32]

س

  • ساز «رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
  • ساز کامل نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
  • ساز کوبه‌ای مطالعه‌ی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
  • سازها در رسالات مکتب منتظمیه نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
  • سهراب شهیدثالث دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
  • سوژه تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
  • سیماچه «رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
  • سینما معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
  • سینما شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]
  • سینما سینمای جدید کره‌جنوبی: تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
  • سینمای هنری ایران دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]

ش

  • شخصیت‌پردازی بررسی تحلیلی شخصیت‌پردازی و تعلیق در قصه‌های قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
  • شریف لطفی طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
  • شعوبیه انعکاس ملی‌گرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
  • شیرین شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]

ع

  • عباس کیارستمی دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
  • عناصر بیان نمایشی بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]

ف

  • فانتزی تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]
  • فلسفه‌ی فیلم صورت‌های افلاطونی و ارسطویی فلسفه فیلم [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 5-12]

ق

  • قصه‌های قرآن بررسی تحلیلی شخصیت‌پردازی و تعلیق در قصه‌های قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]

ک

  • کارناوال بررسی انگاره های کارناوالی در نمایشنامه‏ی رومئو و ژو لیت از دیدگاه باختین [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 51-57]
  • کانن کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
  • کره‌جنوبی سینمای جدید کره‌جنوبی: تاثیرات جهانی بر آن و تاثیرات آن بر سینمای جهان [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 65-70]
  • کمدی‌های شکسپیر مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی‌ از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
  • کودک و نوجوان بررسی نقش عناصر بیان نمایشی در تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد نمایش درمانی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 71-79]

گ

  • گام بالقوه سامانه ی موسیقی نقش نغمات بر حیات و ماندگاری سازها مطالعه ی موردی: دوره ی ایلخانی و تیموری [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 59-69]
  • گفتمان هنری شیرین در گفتمان اسطوره‌ای معاصر و بازنمود آن در هنرهای نمایشی [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 15-22]

م

  • محاسبات علمی طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
  • محتوا و فرم نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصر‌سازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
  • محمد چرمشیر مقایسه‌ی جلوه‌های چند آوایی باختین در نمایشنامه " داستان دور و دراز و... سلطان ابن سلطان و ... به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک "(محمد چرمشیر) و رمان "اسفار کاتبان"(ابوتراب خسروی) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 13-24]
  • مُد نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
  • مردپوشی مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی‌ از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]
  • معاصر‌سازی نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصر‌سازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
  • معماری معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
  • معنابخشی عبادی معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]
  • مکتب منتظمیه نگاهی به مفهوم تئوریک "جموع ناقصه"در رسالات موسیقایی مکتب منتظمیه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 47-54]
  • ملی‌گرایی انعکاس ملی‌گرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
  • موسیقی نواحی مطالعه‌ی تطبیقی آیین زار در ایران و سودان [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 17-26]
  • میزانسن دلالت معنایی میزانسن در سینمای هنری ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 35-46]
  • میکروپُلیفونی کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
  • میکروتنال کانُن و دودکافونی در موسیقی آلفرد اِشنیتکه [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 5-13]
  • میل تحلیل رواییِ فانتزی در فیلم سینمایی آقای هالو [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 5-16]

ن

  • ناسیونالیسم انعکاس ملی‌گرایی در ادبیات نمایشی روزگار پهلوی اول [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 27-36]
  • نسبت بسامدی طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
  • نظریه طرح ایراد بر نظریه جاذبه در اصوات موسیقایی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 47-58]
  • نقد هرمنوتیکی نمایش دینی: پژوهشی پیرامون لزوم معاصر‌سازی فرم و نقد هرمنوتیکی محتوا [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 37-45]
  • نمایش «رقـص، بـازی، نمـایش» بررسی کنش های نمایشی در آثار پیش از اسلام ایران [دوره 3، شماره 43، 1391، صفحه 41-49]
  • نمایشنامه بررسی تحلیلی شخصیت‌پردازی و تعلیق در قصه‌های قرآن [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 25-34]
  • نور طبیعی معنابخشی عبادی نور طبیعی در فضاهای معماری دو فیلم "نور زمستانی"برگمن و "پری" مهرجویی [دوره 3، شماره 42، 1391، صفحه 59-71]

ه

  • هزار و یک شب مردپوشی زنان در دو داستان از هزار و یک شب و دوکمدی‌ از شکسپیر: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 55-64]