نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آدولف ‌آپیا بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • آرتور میلر نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • آلات موسیقی کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
  • آموزش تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
  • آموزش جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • آموزش تعاملی پویا نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
  • آنتونن آرتو بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]

ا

  • اساطیر ایرانی تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
  • اصول اجرا بررسی کاربردی بداهه نوازی‌های آزاد بر اساس سونات‌های متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
  • الگوهای نمادین تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
  • الیاف طبیعی کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
  • الیاف مصنوعی کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
  • انسان‌شناسی فرهنگی ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • انیمیشن نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
  • انیمیشن جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • اوستا بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
  • ایدئولوژی بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • ایده منطق رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
  • ایران ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • ایقاع بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • ایقاع شعری بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • ایقاع لحنی بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • ایقاع مقارنه بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • ایقاع منتظم بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]

ب

  • باروک بررسی کاربردی بداهه نوازی‌های آزاد بر اساس سونات‌های متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
  • بازشناسی و تحلیل بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]
  • بازی‌های نمایشی تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
  • بداهه پردازی آزاد بررسی کاربردی بداهه نوازی‌های آزاد بر اساس سونات‌های متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
  • بز نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]

پ

  • پرده‌خوانی عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • پیرس نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • پَیوازَگ گفتن نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]

ت

  • تئاتر ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
  • تئاتر بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • تئاتر پداگوژیک تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
  • تئاتر رئالیستی واقعیت استیلیزه در تئاتر رئالیستی معاصر [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 69-77]
  • تئاترشقاوت بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]
  • تئاتر فرهنگی‌ـ روشنفکری تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
  • تئاتر کودک ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
  • تاریکی بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • تربیت ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
  • تشبّه مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • تعزیه مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • تعلیم و تربیت تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]
  • تقلید پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • تکنیک الکساندر بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • تلمان بررسی کاربردی بداهه نوازی‌های آزاد بر اساس سونات‌های متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]
  • تله تئاتر ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
  • تولید برنامه تلویزیونی‌ ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]

ج

  • جهان فرعی تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]

چ

  • چوب کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]

د

  • درخت آسوریگ نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]
  • دستگاه موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
  • دکوپاژ شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • دلالت ثانویه بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • دمیدن در نی بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • دوره‌ی صفوی سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • دیالوگ فلسفی بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
  • دیوید لینچ بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]

ر

  • رئالیسم واقعیت استیلیزه در تئاتر رئالیستی معاصر [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 69-77]
  • ردیف موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
  • روایت شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • روسپی گری مقدس نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]
  • روش دیالکتیکی رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
  • روشنفکر بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • ریتم پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
  • ریگ ودا بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]

س

  • سازهای بادی بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • سازهای موسیقی سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • سایه بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • سفرنامه سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • سکانس پلکان اودسا پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
  • سیالیت بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
  • سینما جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • سینما بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]

ش

  • شاردن سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • شاهنامه شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • شبیه مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • شبیه‌خوانی مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • شخصیت پردازی نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
  • شخصیت‌های واقع‌گرا تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
  • شیوه پردازی واقعیت استیلیزه در تئاتر رئالیستی معاصر [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 69-77]
  • شیوه‌های اجرا عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]

ص

  • صداسازی در نی بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]

ط

  • طبقه متوسط شهری بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • طراحی محیطی جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]

ع

  • عدم خشونت بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]

غ

  • غنا موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]

ف

  • فتوی مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • فردگرایی تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]
  • فقه مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • فیلم پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
  • فیلمنامه نویسی نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]

ق

  • قوم کرد ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]

ک

  • کامپوزیت‌های پلیمری کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
  • کلام موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
  • کمپفر سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • کمدی پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • کمدیا دل آرته پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • کمدی رومی پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • کمدی کهن پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • کمدی نو پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • کودک ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]

گ

  • گوسان ها نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]

م

  • محیط‌شناسی فرهنگی ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • مخاطب تلویزیون ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
  • مدیریت فضاسازی جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • مرگ فروشنده نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • منطق رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
  • موسیقی رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
  • موسیقی موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]
  • موسیقی پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
  • موسیقی‌شناسی قومی ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • مونتاژ شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • میزانسن شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • میم نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]

ن

  • نام‌شناسی نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • نمایش ایرانی عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • نمایش تلویزیونی ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
  • نمایش سنتی عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • نمایش صحنه‌ای ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]
  • نور بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • نی‌ بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • نیچه تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]

و

  • واقعیت واقعیت استیلیزه در تئاتر رئالیستی معاصر [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 69-77]
  • وزن بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • وصف ملازم موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]

ه

  • هامون بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • هگل رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]
  • هنر چندرسانه‌ای عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • هنر رمانتیک رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]