نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایبسن بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • اقتباس سینمایی تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • اقتصاد تئاتر بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]

ب

  • بازار تئاتر بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • براند بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • بوردول تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]

ت

  • تجارت و بازاریابی بین‌المللی فیلم الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • تماشاگر کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
  • تئاتر شهر بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • تئاتر هنری بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]

د

  • داریوش مهرجویی تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • دازاین مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
  • دیپلماسی سینمایی الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • دستور ابجدی بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]

ر

  • ریتم 8/6 سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
  • رسانه سینما الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • رِنگ سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
  • روایت شناسی‌گریماس تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]
  • روبرت لپاژ کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]

ز

  • زمانمندی مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
  • زنانگی هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]

ژ

  • ژیل دلوز واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]

س

  • سینما واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]

ش

  • شهسوار ایمان بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]

ص

  • صنایع خلاق الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • صنعت فیلم و محصولات تصویری الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]

ف

  • فروشنده مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
  • فیلم پری تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 35-46]

ک

  • کارگردان کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
  • کانل هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
  • کریستال-زمان واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]
  • کی‌یرکه‌گور بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • کسب سهم از بازار فیلم الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 23-33]
  • کلید واژه‌ها: "فلسفه تکنولوژی" اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر" [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 35-43]

م

  • مجمع‌الادوار بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • مخاطب کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
  • مخبرالسّلطنه بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • مردانگی هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
  • مردانگی هژمونیک هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 13-21]
  • مرگ بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-12]
  • میزانسن کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکل‌دهی میزانسن [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 45-57]
  • مکانمندی مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]
  • مهدی‌قلی هدایت بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • موسیقی دستگاهی ایران سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]

ن

  • نُت‌نویسی بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]
  • نت‌نویسی موسیقی ایرانی سنجش نسبت ضرب‌های ریتم 8/6 در رِنگ‌های موسیقی دستگاهی ایران (1284 – 1357ش.) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 47-54]
  • نظریه شکاف بهره وری بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • نغمه‌نگاری بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمه‌نگاری‌شده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطه‌ای) از مهدی‌قلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظم‌الحکماء [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-12]

و

  • ویلیام بامول بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعه‌ی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آن‌ها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 25-34]
  • ونگ کار-وای واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 59-68]

ه

  • هایدگر مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 13-24]