نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آئین‌های گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • آگاهی زیست‌محیطی رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • آهنگسازان ایرانی چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • آهنگسازی برای کُر چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • آیین‌های سوگواری کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]

ا

  • اجرا نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • ادراک تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
  • اسباب تنافر تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • اشیل نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • اصغر فرهادی خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • اکوسینما رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • امر مضاعف وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • انسان‌انگاری رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • انیمیشن سه بعدی رایانه‌ای افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]

ب

  • بازی دهنده وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • بازیگری افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
  • بافت قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • باورپذیری افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
  • بدن مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • بدن بدون اندام مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • براین فری‌یل قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • بزرگداشت فردوسی رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • بُعد ذی‌الاربع تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • بهاره ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • بیات‌کرد ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • بیان موسیقی الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]

پ

  • پرفورمنس آرت مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • پری بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • پسامدرن بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • پلی مدالیته رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]

ت

  • تئاتر استانیوسکی منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • تئاتر یونان باستان نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • تراگونگی سبکی بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تراگونگی مضمونی بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تشخیص زیرایی تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
  • تشدید بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تفسیر موسیقی الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • تقلیل بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • تلقین(2010) بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • تیمور بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]

چ

  • چالش‌های موسیقی کُرال چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • چهره خوانی افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]

ح

  • حرکت منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

خ

  • خدایگان و بنده (1807) خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • خودآگاهی در جنگل جهان زیرین تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]

د

  • دار زدن استادان موسیقی بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
  • دره‌ی غریب نمایی افزایش میزان باورپذیری در انیمیشن‌های سه بعدی رایانه‌ای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 5-16]
  • درونماندگاری مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]
  • دستگاه ماهور تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • دستور صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • دلزدگی زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • دو بینی وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • دوره‌ی صفوی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • دوره‌ی گورکانی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • دینامیک بازیگر دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • دینامیک درونی دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]

ر

  • ردیف میرزاعبدالله تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • رمان بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • روایت گری در تاریخ بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]

ز

  • زیبایی‌شناسی تصویر سینمایی رابطه زیبایی شناسی تصویر با آگاهی زیست محیطی از منظر نظریه پردازان اکوسینما [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
  • زیگموند فروید خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]

ژ

  • ژیل دلوز مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]

س

  • ساختار سینمایی مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • سازشناسی کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • سازهای زهی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • سریال آب پریا بازنمود جلوه های اساطیری پری در سینما براساس نظریة زبرمتنیت (بررسی موردی: مجموعة تلویزیونی آب پریا)( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 37-44]
  • سفر قهرمان زن تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • سکوت تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
  • سماع موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ش

  • شیخ صفی موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ص

  • صدا و بیانِ بازیگر دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • صفوة الصفا موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
  • صیرورت مفهوم بدن در پرفورمنس آرت بر اساس نظریات ژیل دلوز( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 15-24]

ط

  • طراحی صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]

ع

  • عبدالقادر مراغی بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]
  • عرفان موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]
  • عناصر هویت‌ساز بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]

ف

  • فردریش هگل خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • فیگوراتیو قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • فیلم بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • فیلم پنهان مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

ق

  • قلعه‌ی متحرک هاول تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • قوّال موسیقی و شیخ صفی الدین اردبیلی در دوران ایلخانی در کتاب صفوة الصفا [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 25-32]

ک

  • کتاب مقدس قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • کرنای گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • کریستوفر نولان بررسی خصوصیات روایی رمان‌های پسامدرن در فیلم‌های سینمایی (مطالعه موردی: فیلم سینمایی تلقین، کریستوفر نولان، 2010) [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • کشف صدا دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • کلاریسا پینکولا استس تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • کلید واژه‌ها : بدن منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

گ

  • گئورگ زیمل زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • گارجنیدزه منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]
  • گاوخونی زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • گذشته (1392) خوانشی روانکاوانه از روابط سلطه بین زنان و مردان در فیلم گذشته (1392) ساخته اصغر فرهادی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 33-40]
  • گفتمان فوکویی مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

ل

  • لایه های تفسیر الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]
  • لمس فاصله منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]

م

  • مالی سویینی قرائت فیگوراتیو از نمایشنامۀ مالی‌سویینی نوشتۀ براین فری‌یل بر مبنای کتاب مقدس [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 45-52]
  • مخاطب وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • مد رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • مدرنیته ی شهری زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • مراسم محرّم کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • مفهوم خشونت مفهوم خشونت در گفتمان با نگاهی به فیلم "پنهان" اثر میشائل هانکه [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
  • ملال زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • موانع موسیقی کُرال چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • موسیقی مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • موسیقی ایرانی ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی‌دانان تأثیر سکوت بر دقتِ تشخیص زیروبمی موسیقی‌دانان [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 33-40]
  • موسیقی دستگاهی ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی کُرال ایران چالش‌ها و موانع گسترش موسیقی کُرال در ایران [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 35-44]
  • موسیقی کردستان ارتباط ساختاری موسیقی کردستان و موسیقی دستگاهی ایران (مطالعه موردی آواز بیات‌کرد و خرده‌بندِ بهاره) [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
  • موسیقی کلاسیک ایرانی بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
  • موسیقی گیلان کارکردهای چندگانه‌ی ساز کرنا در آئین‌های مذهبی و سوگواری منطقه‌ی شرق گیلان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 45-57]
  • میرانشاه بررسی یک نمونه از روایت گری در تاریخ موسیقی ایران (مطالعه ی موردی: اعدام استادان موسیقی دربارِ امیرانشاه و فرار عبدالقادر مراغی) [دوره 25، شماره 4، 1399، صفحه 49-54]

ن

  • نت متغیّر تأثیر اسباب تنافر بر تغییر فواصل و شکل‌گیری گوشه های دستگاه ماهور [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 25-34]
  • نظریه دریافت وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • نقاشی صحنه نقش اشیل در شکل‌گیری و ارتقاء طراحی صحنه تئاتر یونان باستان از یک نمایشنامه‌نویس تا یک صحنه‌پرداز حرفه‌ای [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 41-50]
  • نگارگری مطالعه‌ی تطبیقی سازهای زهی در نگاره‌های دوران صفوی و گورکانی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • نوازندگی موسیقی کلاسیک الگویی کاربردی برای تفسیر در نوازندگی موسیقی کلاسیک( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 25-36]

و

  • واژه های کلیدی : عروسک وقوع امر مضاعف درجاندار انگاری اشیا بی جان در تئاتر عروسکی و بررسی آن در داستان مرد شنی اثر هوفمان( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 77-85]
  • والتر بنیامین زیبایی شناسی ملال و دلزدگی در سینما از منظر اندیشه های گئورگ زیمل و والتر بنیامین: مطالعه ی موردی فیلم گاوخونی [دوره 25، شماره 3، 1399، صفحه 5-14]
  • وحدت بدن و صدا دستِ نامرئی: ارتباطِ میانِ صدای بازیگر و دینامیکِ درونی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 63-70]
  • ویژگی‌های مرکزی بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]

ه

  • هارمونی زوج رویکرد هارمونیک مرتضی حنانه با نگاهی بر قطعه "بزرگداشت فردوسی"( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 5-13]
  • هایائو میازاکی تحلیلی بر نظریه خودآگاهی در جنگل جهان زیرین کلاریسا پینکولا استس مطالعه موردی انیمیشن قلعه متحرک هاول (۲۰۰۵) اثر هایائو میازاکی [دوره 25، شماره 1، 1399، صفحه 71-81]
  • هویت بازشناسی ویژگی‌های مرکزی موسیقی ایرانی به عنوان عناصر هویت‌ساز در این سنت( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 57-66]
  • هیرونومیا منابع و سرچشمه های سازنده حرکت در تئاتر گارجنیدزه( علمی- پژوهشی) [دوره 25، شماره 2، 1399، صفحه 67-76]