نمایه نویسندگان

آ

  • آخوندی، زهرا ریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]
  • آرام فر، همایون فرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
  • آزاده فر، محمدرضا طراحی بسته‌های گردشگری موسیقی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 77-86]
  • آقا گلزاده، فردوس ظرفیت های زبان جنسیتی در دراماتیک کردن نمایش های رادیویی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 57-66]

ا

  • احمدی زاویه، سید سعید بازنمایی مضامین مذهبی در انیمیشن با بررسی الگوهای به‌کار‌گرفته‌ شده در آثار ژاپنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
  • اسماعیلی، احمدرضا واکاوی بنیان های ادبی و فلسفی در اپراهای واگنر [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 25-34]
  • اشرفیان، مرضیه جست و جوی هویت عروسک از منظر فلسفی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 69-76]
  • افشار، حمیدرضا مطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش‏ رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]
  • افشار، حمیدرضا بررسی ساختار دیداری فیلم‌های اصغر فرهادی (با بررسی سه فیلم «دربارة الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته») [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 37-46]
  • افهمی، رضا ریشه های شکل گیری نگارش نُت های گرافیکی در آثار جان کِیج [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 17-28]

ب

  • بزرگمهر، شیرین بررسی پدیدارشناسی «مکان» و «نامکان» در نمایشنامه پلکان و شب روی سنگفرش خیس اکبر رادی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 15-24]
  • بنی اسدی، نسرین نگاهی گذرا به سیر تحول کارکرد موسیقی در حیات دینی یهود [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 47-55]
  • بوبان، نگار مطالعه ای سازشناختی بر تغییر تناسب ساختار عود ( بربط) درتصاویر دوره ساسانی، ایلخانی-تیموری و صفوی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 77-85]
  • بیگ لو، مرتضی بررسی پدیدارشناسی «مکان» و «نامکان» در نمایشنامه پلکان و شب روی سنگفرش خیس اکبر رادی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 15-24]
  • بینای مطلق، سعید سینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]

پ

  • پیراوی ونک، مرضیه بسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

ت

  • تفضلی، محمد رضا فرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
  • تفضلی، محمدرضا تأثیر گوستاو مالر بر آهنگسازان مکتب دوم وین [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 5-16]

ج

ح

  • حسنایی، محمدرضا بازنمایی مضامین مذهبی در انیمیشن با بررسی الگوهای به‌کار‌گرفته‌ شده در آثار ژاپنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
  • حسینی شکیب.، فاطمه تحلیل صحنه های ترانه در فیلم‏ های موزیکال برمبنای روایت‏ شناسی ساختارگرا [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 13-23]
  • حیدریان کرویه.، مهدی تحلیل صحنه های ترانه در فیلم‏ های موزیکال برمبنای روایت‏ شناسی ساختارگرا [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 13-23]

خ

  • خرمی بنارکی، آناهیتا اثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]

د

  • دولتی فرد، مریم مطالعه ای سازشناختی بر تغییر تناسب ساختار عود ( بربط) درتصاویر دوره ساسانی، ایلخانی-تیموری و صفوی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 77-85]

ذ

  • ذاکر جعفری، نرگس بررسی بداهه‌پردازی درموسیقی ایرانی براساس پدیده‌شناسی استعلایی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 67-74]

ر

  • رازی زاده، علی نقد بازی رایانه‌ای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس الگوی حس حضور محیطی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 73-85]
  • رویایی، طلایه ساختار شکنی در مفاهیم( تاریخ ،افسانه،مرگ،مکان)در فیلم آ"تش سبز"ساخته‌ی محمدرضا اصلانی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 37-48]
  • رویین، علی آستانگی در مناسک حج (مقایسۀ تحلیلی مناسک حج با مفهوم آستانگی و ویژگی ‏های تئاتر گردشیافتی) [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 47-56]

ز

  • زارع، نیلوفر بررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
  • زاهدی، فریندخت اثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]

س

ش

  • شرف‌بیانی، هوتن تنوع ریتمیک در ضربی‌های ردیف فروتن [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 59-66]
  • شریف خدایی، مجید ظرفیت های زبان جنسیتی در دراماتیک کردن نمایش های رادیویی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 57-66]
  • شکری، منا ظرفیت های زبان جنسیتی در دراماتیک کردن نمایش های رادیویی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 57-66]

ص

  • صفائی، صادق روایت های شلی و آرتو از خاندان چن چی: [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 25-36]
  • صیاد، علیرضا بسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

ض

  • ضابطی جهرمی، احمد تاثیر فنآوری تدوین فیلم بر زیبایی شناسی تدوین [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 5-14]

ع

  • عارف، محمد کشف اندیشه انیمیشن هزار و پانصد ساله ایرانی در تاق بستان کرمانشاه ایران [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 15-22]
  • عندلیب، سارا اثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 49-60]

ف

  • فاطمی، ساسان از جشنِ‌‌ عروسی تا مدرسۀ موسیقی: نظام استاد شاگردی و تغییرات در روش‌های انتقال سنّت در هنر شعری‌ـ موسیقاییِ عاشیقی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 67-76]
  • فخر، ایمان تأثیر مشاوره‌ی گروهی به شیوه عقلانی-عاطفی الیس، بر اضطراب اجرایی نوازندگان نوآموز [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 29-36]
  • فرشته حکمت، فرشاد بررسی تطبیقی نمایشنامه شاه لیر ویلیام شکسپیر و شاه لیرادوارد باند با تکیه بر نقش خشونت در شخصیت های ادوارد باند از دیدگاه روانکاوانه [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 75-81]
  • فلاح، هدی مطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش‏ رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]

ق

  • قنبری احمدآباد، حسین فرم، ژانر و هارمونی در قطعه توکاتا اثر هرمز فرهت [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 61-72]
  • قهرمانی، محمدباقر بسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]

ک

  • کاشف، سهراب ژرفای موسیقایی باله پرستش بهار نسخه ۱۹۴۷ اثر ایگور استراوینسکی با تاکید بر عنصر ریتم درشماره تمرینی ۱ تا ۵۵ [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 41-48]
  • کشمیری، مریم مقام نوازندگان در عصر صفوی برپایۀ نگارۀ مستی لاهوتی و ناسوتی اثر سلطان‎محمد [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 23-34]
  • کمالی نیا، فرزین بررسی ساختار دیداری فیلم‌های اصغر فرهادی (با بررسی سه فیلم «دربارة الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته») [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 37-46]
  • کیمیاوی، یاسمن ساختار طبیعی چوب قَمیش و تأثیرش بر نوازندگی سازهای بادی-چوبیِ زبانه‌دار [دوره 23، شماره 2، 1397، صفحه 35-40]

گ

  • گیاه چی، نبی اله ساختار شکنی در مفاهیم( تاریخ ،افسانه،مرگ،مکان)در فیلم آ"تش سبز"ساخته‌ی محمدرضا اصلانی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 37-48]
  • گیل آبادی، شهرام مطالعۀ تطبیقی و چگونگی فرایند تبدیل میزانسن نمایش‏ رادیویی باینورال به سورند با رویکرد فنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 35-46]

م

  • مختاری، مهدی بررسی بداهه‌پردازی درموسیقی ایرانی براساس پدیده‌شناسی استعلایی [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 67-74]
  • مسعودی، شیوا جست و جوی هویت عروسک از منظر فلسفی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 69-76]
  • مظاهریان، حامد بسط ادراکات فضایی تماشاگر از طریق امپاتی با کالبدهای فیلمی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 49-58]
  • معتمدی، منصور نگاهی گذرا به سیر تحول کارکرد موسیقی در حیات دینی یهود [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 47-55]
  • معصومی، غلامرضا تأثیر مشاوره‌ی گروهی به شیوه عقلانی-عاطفی الیس، بر اضطراب اجرایی نوازندگان نوآموز [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 29-36]
  • موسوی، سعیده سادات بازنمایی مضامین مذهبی در انیمیشن با بررسی الگوهای به‌کار‌گرفته‌ شده در آثار ژاپنی [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
  • میرجابری، زهرا سینما از نگاه زیباشناسی افلاطون و ارسطو [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]

ن

  • نورانی، محسن واکاوی بنیان های ادبی و فلسفی در اپراهای واگنر [دوره 23، شماره 1، 1397، صفحه 25-34]
  • نورانی، محسن تأثیر گوستاو مالر بر آهنگسازان مکتب دوم وین [دوره 23، شماره 4، 1397، صفحه 5-16]
  • نیک آیین، بهرنگ از جشنِ‌‌ عروسی تا مدرسۀ موسیقی: نظام استاد شاگردی و تغییرات در روش‌های انتقال سنّت در هنر شعری‌ـ موسیقاییِ عاشیقی [دوره 23، شماره 3، 1397، صفحه 67-76]