نمایه نویسندگان

آ

  • آقابابایی، احسان بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]
  • آیت اللهی، حبیب الله نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]

ا

  • احمدی، سیدبدرالدین جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • اسدی، سعید نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • اسعدی، هومان سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • الستی، احمد پلکان اودسا و موسیقی: خوانشی بر خویشاوندی ساختاری [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 5-16]
  • امامی، محمد بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • امینی، رحمت تئاتر تعلیمی ـ تربیتی (پداگوژیک): مطالعه‌ای تطبیقی [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 79-86]

ب

  • بسکابادی، مونس عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • بلنداقبال، علیرضا نشانه های نمایشی در منظومه ی"درخت آسوریگ" [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 33-44]
  • بنویدی، فاطمه رابطة موسیقی رمانتیک و ایدة منطق از دیدگاه هگل [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 25-32]

پ

ث

  • ثمینی، نغمه بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]

ج

  • جلیلی، محمدمهدی کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]

خ

  • خاکی، محمدرضا مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • خطایی، سوسن نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
  • خلیل آذر، جلیل بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]

د

  • داداشی، نوشین پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • دهقانپور، حمید شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]

ر

  • رادمهر، پژمان بررسی و تعریف دو اصطلاح " ایقاع" و "وزن" با توجه به رسالات سده های سوم تا نهم هجری [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 55-60]
  • رهبر، ایلناز سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]

ز

  • زاهدی، فریندخت تأثیر اساطیر ایرانی بر آثار هنریک ایبسن از طریق چنین گفت زرتشت نیچه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 61-68]

س

ش

  • شفیعی، اسماعیل بررسی نسبت نور، سایه و تاریکی با تئاتردر قبل و بعد از آدولف آپیا [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-42]
  • شهبا، محمد ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]

ص

  • صافی، حسین جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • صفورا، محمدعلی جایگاه طراحی محیطی و مدیریت فضاسازی در سینمای انیمیشن رویکرد تحلیلی – آموزشی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 43-50]
  • صمیم، رضا بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]

ع

  • عالمی، اکبر نقش آموزش تعاملی پویا در یادگیری فیلمنامه نویسی انیمیشن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]

ف

  • فربد، فرهنگ نشانه‌شناسی نام شخصیت‌های نمایشی در نمایشنامه ی مرگِ فروشنده [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 13-23]
  • فرخ نیا، رحیم ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • فرزین، پویان بررسی کاربردی بداهه نوازی‌های آزاد بر اساس سونات‌های متودیک جورج فیلیپ تلمان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 51-58]

ق

  • قلی پور، علی مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]

ک

  • کزازی، جلال الدین شاهنامه و جنبه های سینمایی آن [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 85-97]
  • کیا، احمد بازشناسی اندیشه ی "شقاوت" آنتونن آرتو در سینمای دیوید لینچ [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 59-70]
  • کی فرخی، پیمان بازنمایی چالش‌های روشنفکر طبقه متوسط شهری در سینمای پایان دهه 1360 ایران با تمرکز بر نشانه‌شناسی فیلم هامون [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 5-12]

گ

  • گاژا، رامون سازهای موسیقی دوره‌ی صفوی به روایت کمپفر و شاردن مقایسه‌ای تطبیقی در بخش سازشناختی از سفرنامه‌ی کمپفر و شاردن [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
  • گل محمدی، محمود ساختارشناسی تله‌تئاتر در ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 49-64]

ل

م

  • محمدی، ابراهیم ‌موضوعات محوری در موسیقی‌شناسی قومی‌کردهای ایران [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 27-38]
  • محمودی بختیاری، بهروز بررسی مفهوم دیالوگ فلسفی در ریگ ودا و اوستا [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 39-48]
  • مختاباد، مصطفی ارزش های تربیتی تئاتر کودک [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 65-72]
  • مظاهری تهرانی، مهرانگیز پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • مهندس پور، فرهاد مسأل? تشبّه و عللِ اطلاقِ واژ? «شبیه‌خوانی» به تعزیه [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 45-54]
  • موحد، آذین بررسی عملکرد دستگاه تنفس در نوازندگی ساز نی و ارائه ی راهکارهایی جهت صداسازی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 17-26]
  • موسوی، سید یحیی کامپوزیت‌های پلیمری جایگزین چوب برای ساخت آلات موسیقی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
  • موسوی لر، اشرف السادات پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]

ن

  • ناظرزاده کرمانی، فرهاد پژوهش تطبیقی گونه های کلان کمدی غربی و کمدی سنتی ایرانی [دوره 2، شماره 40، 1390، صفحه 73-84]
  • ندایی، امیرحسن عناصر نمایشی در پرده‌خوانی به عنوان هنری چندرسانه‌ای [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-78]
  • نیکجو، مهدی موضوع شناسی غنا در آواز منطبق بر ردیف دستگاه ایرانی ( تطبیق نظریه عدم حرمت ذاتی غنا با محتوای آواز ایرانی ) [دوره 2، شماره 39، 1390، صفحه 87-95]

و